Een fotoreis lijkt me best leuk, hoewel mijn voorkeur uitgaat naar zelf iets in elkaar zetten, zowel qua prijs als vrijheid. En als jullie hierheen komen is het helemaal makkelijk natuurlijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marit schreef:Ja, hier heb ik naar gekeken. Wel erg aan de prijs, maar dan heb je wel alles. En je krijgt ook hulp en tips etc bij het fotograferen toch? Was jij de enige rond de 20? Want ik vind een gevarieerd gezelschap niet zo erg maar ik vind het wel jammer als ik tussen de veertigers zit zeg maar
Leverage schreef:Zelf in elkaar zetten is ook veel leuker imo. Kan je tenminste zelf bepalen waar je heen gaat en wanneer
Marit schreef:Hoe ging dat Richard? Als je alles zelf regelt? Want dat lijkt me erg lastig om met een groepje te doen met mensen die allemaal iets anders willen, en ook erg tijdrovend. Daar heb ik met mijn studie en honderd bijbaantjes eigenlijk helemaal geen tijd voorIk vind het wel een heel fijn idee als iemand andres gewoon de auto's, slaapplaatsen, eten regelt, alle foto plekken weet en zorgt dat we er alles uit kunnen halen etc.
Wat vond jij fijner/leuker? De georganiseerde groepsreizen of zelf?
Leverage schreef:Zijn er geen reizen waar dat je nog dingen aan toe kan voegen in het programma? Bijv. optionele excursies oid