Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fleurtjeuh schreef:Waarom zou ik niet nog een hoop kunnen leren?
Waarom zou ik dit niet kunnen als ik echt de drive en de passie heb?
Maar zo kom je bij mij over. Zo gauw je op een NK of WK mee rijdt sta ik aan de ring om je persoonlijk mijn welgemeende excuses aan te bieden
Maar zo kom je bij mij over. Zo gauw je op een NK of WK mee rijdt sta ik aan de ring om je persoonlijk mijn welgemeende excuses aan te bieden
[/quote]
slimmerik schreef:Er zit wel verschil tussen jaren rijden, er voor de hobby wat in bijklussen of echt je baan er in vinden .... en dan ook nog eens in het buitenland. TS heeft geen enkele opleiding afgemaakt. Heb jij vast werk in de paarden har166? Heb jij daarmee ooit je onderhoud kunnen bekostigen?
? Als ik je topics lees, moet ik persoonlijk aan de boekjes van Bianca denken
(alleen het verschil is dat het in echte leven allemaal niet zo gaat). Het is nu twee keer misgegaan in het buitenland. Meestal stoot een ezel zich niet voor de tweede keer aan dezelfde steen. Dromen najagen is niet verkeerd, maar begin anders eens wat dichterbij. In Nederland is toch vast ook wel werken tussen de paarden te vinden? Stallen mesten en groomen kan hier ook. slimmerik schreef:Wat TS in buitenland verdient, kan ze iig geen studie van betalen har166.
Maar ik zie ook wel dat ik onaardig overkom..... maar gezien haar twee eerdere topics over werken in het buitenland welke beiden op niets uitdraaiden en waar ze "gestimuleerd"werd tot en met.... nu deze insteek van mij.
TS is ook niet gebonden aan mijn mening voor alle duidelijkheid....
fleurtjeuh schreef:Ik mag graag zeuren op het internet, maar in real life ben ik niet zo zeurderig.
Ik weet van aanpakken en kan lange dagen maken zonder te zeuren.