Cran Canaria is hartstikke lekker in die tijd en ook gewon voor Hetero's hoor. Ben er meerdere keren geweest en heb weinig homo's gezien. Ja snachts in de Jumbo maar verder amper gezien. Heerlijk eilamnd waar je als je wilt veel kan doen en als je niet wil lekker op je reet kan gaan zitten
Ik ben afgelopen zomer op La Palma geweest, maar daar heb je niet zoveel aan .
3 jaar geleden in eind oktober ben ik naar Fuerteventura geweest, daar heb je meer aan. Lekker weer, je hoeft niet bang te zijn dat je het koud krijgt in september. Het waait inderdaad veel op dit eiland (niet minder dan op la palma was mijn conclusie), wat het zeker niet koud maakt. Veel te beleven in de nazomer en doordat het zoveel waait zijn er veel surfers. Erg leuk om naar te kijken ! Wij zaten in Corralejo, een leuk stadje met veel restaurantjes e.d. Vanuit daar konden wij met een boot een dagje naar een onbewoond eiland met een vulkaan die wij ook hebben beklommen. Verder hebben we quad gereden, gemountainbiked en in een waterpark geweest.
Ladyson
Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-14 13:20
Het is Gran Canaria geworden! Heeft iemand nog tips om leuke dingen te doen!?
onder in Maspalomas sta je op het meest zuidelijke puntje van europa. is erg leuk en mooie zandsculpturen. chique winkels. Winkelen in La Palma is ook leuk. neem wel een vestje mee want daar is het kouder dan onder in gran canaria. Als je een excursie wil doen moet je ze boeken via je reisleider en niet via mannetjes op straat. Daar klopt niks van. dit heb ik vorig jaar mee gemaakt en heb 50 euro vergooid toen... beetje jammer.
in playa del ingles heb je de Yumbo, hier kan je erg lekker eten!! in de Kashbah kan je leuk uit gaan maar zal nu rustig zijn!!
Het strand is heerlijk en op de boulevard kan je leuke dingen doen!! veel straat theater.
Ook is er een klein nederlands gedeelte waar je hollandse friet kan eten. je denkt misschien ach maar dat is echt suuuuuper lekker!! De Jeepsafari's zijn ook leuk en duren erg lang dus flink genieten!! Wij zijn ook met een katamaran dolfijnen wezen zoeken. Dit was ook leuk en lekker op de boot, maar als je zee ziek bent moet je niet gaan de helft lag te kotsen hahaha XD
De markt in Puerto Rico heb je volgens mij op maandag en donderdag morgen markt. Die zijn erg leuk!! de winkeltjes in de Yumbo zijn ook leuk en kan je flink afdingen hahah veel plezier!!