Misschien helpt het om relaxte liedjes op je telefoon te zetten zodat je daar mooi naar kan luisteren?

Dit filmpjes kwam ik laatst tegen, misschien heb je er iets aan.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Steeds als dat vliegtuig wat onregelmatig vloog, wat hobbelde of wat het ook was in bepaalde luchtstreken vond ik het al spannend terwijl dat normaal blijkt te zijn
Ik ga in september weer maar dit soort dingen als MH17 en wat er nu gebeurd is zijn nou niet zo geweldig voor mijn gemoedstoestand haha. Maar idd als je reeël bekijkt hoeveel vluchten er zijn en hoe vaak het mis gaat dan is het eigenlijk onzin om bang te zijn maar helaas werkt dat niet zo.
Achja ik ga wel gewoon wil geen echte angst ontwikkelen.
ik heb ook extreem last gehad van vliegangst. Precies zoals jij, in huilen uitbarsten voordat ik het vliegtuig in ging, en daarnaast ook nog flauwvallen, hyperventileren, zweten, nerveus, het was echt verschrikkelijke horror voor mij. Echter wilde ik mij niet laten tegenhouden om de wereld te ontdekken.. Dus elke keer, hoe bang ik ook was, ging ik toch. Weliswaar onder de invloed van oxazepam, reispilletjes, slaappilletjes, paracetamol, allemaal door elkaar heen, maar ik ging wel.
Succes!
_xManadisx_ schreef:Nou, vliegticket is geboekt, Emirates it is. Ik vlieg 10 december, krijg wel kriebels in mijn buik als ik er aan denk, maar het is wel een stap in de goede richting.
.
Gingen eens naar de Ardennen, man wat kunnen die soms slecht rijden!