3 Dagen Londen, wat te doen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ynskek
Moderator Algemeen

Re: 3 Dagen Londen, wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 23:24

als je even niks weet kaan je ook altijd nog naar de National Gallery... Toegang gratis en ze hebben er eventueel ook audio tours

Florenc

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 08:19

Als je graag leest of boeken koopt: waterstones! Heb er zelf een halve dag rond gehangen. Heerlijke winkel...

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 16:18

Notting Hill vind ik geweldig op een zonnige dag, prachtige huisjes en allemaal leuke winkeltjes. Camden is ook ontzettend leuk, vooral Camden Market.

De Harry Potter Studios zijn fantastisch als je van HP houdt, maar ligt wel even buiten Londen (20min met de trein en dan een kwartiertje op de bus). Hiervoor moet je wel op voorhand tickets boeken voor een bepaald tijdstip. En reken minstens 3,5u excl. reistijd om het te bezoeken.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 16:29

Cassidy schreef:
melody7 schreef:
Harrods! Mega warenhuis van ik geloof 9 verdiepingen. Het is er wel gigantisch duur dus vooral leuk om te kijken, lopen ook echt van die sjeiks etc. rond erg leuk om te zien :D

Harrods vond ik vreselijk. Ik krijg het echt benauwd in die winkel, met name omdat ik de orientatie kwijt raak en de uitgang niet meer vindt. Gedenkplek voor Dodi en Princess Diana nog tot daar aan toe, ik ben op de ruiterafdeling geweest en die viel vies tegen. Jawel, ze kunnen van alle voor je bestellen en ik heb op het punt gestaan om een rosborstel voor 20 pond (!!!!!) aan te schaffen alleen omdat er een Harrods logo opstond, maar op een of andere manier wilde mijn portemonnix niet uit mijn zak vandaan.

Dus nee, Harrods is niet aan mij besteed. Als je er leeuwenpups kunt kopen, en je niet zeker weet of deze pups wel een goede toekomst tegenmoet zien, dan is de verkopende zaak bij mij al minderwaardig....walgelijk gewoon.

Harrods heeft nochtans veel uitgangen :P . Ik vond de huisdierafdeling altijd wel eens grappig om te zien, zit een heuse opvang met sportschool voor honden in, hele afdeling met verkleedspul voor honden en katten (zou ik mijn dier niet aandoen, maar wel grappig wat ze allemaal hebben), ik heb toen 2 muffins voor mijn hond gekocht (waren met lam en derg), moet zeggen ze vielen aardig in de smaak thuis (gezien het doosje s ochtends ook op was :D ). Dat soort dingen zijn nog wel eens leuk. je kunt beter een paar afdelingen uitzoeken vooraf, zoals het voedingsgerelateerde gedeelte is altijd erg mooi versiert, plafonds, muren, grote sushibar, snoepafdeling,... rond kerst is er natuurlijk ook een hoop kerstversiering. Ik kwam er toen een filmster look-alike tegen :D ...

Ik kan mn dagen verder altijd wel vullen in london, hyde park is zeer mooi om eens door te gaan. Verder heb je nog de M&M store. Ik heb er standaard wel een aantal winkels die ik steevast bezoek, oxford street en regent street zijn nl erg mooi daarvoor. en verder idd trafalgar square, picadilly circus,...