Dit zou de optimale route zijn, alleen wij rijden meestal via duitsland en dan bij noord Frankrijk erin.
Laatst bijgewerkt door karuna op 06-08-14 23:05, in het totaal 1 keer bewerkt
spookyskippy
Geplaatst: 06-08-14 23:05
Wij hadden een caravan erachter dus dat gaat niet zo snel. Maar de jaren hiervoor zijn we verder geweest, dus dit viel wel mee. Het ligt ongeveer 90km van Geneve. Het was vanaf thuis 700km
Echt balen, het wordt heel slecht weer komende week, niet echt lekker om dan op een camping te zitten dus waarschijnlijk gaat het feest neit door. Misschien gaan we nog een paar dagen naar de Franse kust maar dan gaan we in een pension ofzo, als t dan toch slecht weer wordt, maak ik er meteen maar even gebruik van
Uit eindelijk gaan we naar Normandie in een hotel T wordt te slecht om op een camping te zitten, dat i wel jammer want daar in de buurt zit een hele mooie camping, maar t wordt snachts maar 12 graden en veel regen, daar hou ik niet zo van als ik in een tentje zit Dus nu lekker 4 dagen naar Frankrijk
12 graden is toch lekker -20 is wel koud om in een tentje te slapen buiten. ( ik heb helaas ervaring, 1 keer en nooit meer) Regen is wel vervelend, maar kan bij aanvang wel voor mooie plaatjes zorgen. En in Frankrijk loopt niet meteen alles onder zoals in Nederland meestal zijn er genoeg afwateringsgeultjes om het mooi te laten weg lopen.
Maar veel plezier, ben benieuwd naar de foto's
Ingrid_92
Geplaatst: 11-08-14 13:04
Domaine de Soulisse is erg leuk. Leent zich perfect om te fietsen/mountainbiken, te wandelen en paard te rijden. Ze liggen aan het grootste eikenbos van Europa en een mooie omgeving met diverse meertjes. De camping wordt gerund door Nederlandse eigenaren en is kleinschalig opgezet. Ze hebben ook een eigen meertje op de camping en fijne rijpaarden voor als je eens een ritje wilt maken op de vroege morgen grote kans dat je dan herten en zwijnen spot