Help , ik heb net even het blokkenschema op mijn laptop opgeslagen, en met kleurtjes wat zitten rommelen, zodat ik een overzicht heb van wat ik wil zien. Schiet niet echt op zo . Nog steeds veel te veel.
Annamarieex
Geplaatst: 29-07-14 21:49
Heel erg bedankt voor de antwoorden !!
fleurtjeuh
Ah wat jammer fleurtjeuh!! Vind het wel leuk dat je hierover een topic hebt gemaakt, leuk om te zien dat er toch wel wat bokkers heen gaan. Ik ga drie dagen, moet nog even kijken wat ik aan ga doen...
Zo, tas is ingepakt, morgen laatste dingetjes (lenzenspul enzo), en dan kan ik op weg . Ik vind het op een bepaalde manier nog steeds raar er niet al lang te zijn, maar oh wat gaat het fijn zijn om níks te moeten, en daadwerkelijk bands te kunnen zien, ipv ze te verzorgen.
Ik ga zondag! Ben voor het eerst geweest in 2007 geloof ik. T/m 2011 trouw elk jaar het hele weekend geweest. Daarna een beetje verwaterd en zijn we niet meer geweest... Nu aanstaande zondag gaan we weer eens kijken vroegah ging ik altijd voor Omnia, die gasten herkenden mij ook altijd afgelopen mei hun weer eens gezien na 3 jaar en ze herkenden me nog steeds. Dus daar ga ik sowieso kijken, en bij Rastaban. Die zijn er geloof ik ook op zondag, nog niet eens echt gekeken eigenlijk heb er wel weer zin in!
Hey Merileth, jou ken ik, of niet? Heb je al voorbij zien komen.
Hier een vrijwilliger van het infoteam. Dus ik sta bij de toegangscontrole van het festival, verkoop parkeerkaarten, deel programmaboekjes uit en dat soort zooi.
Vanavond wel lekker bij Faun en Corvus Corax gekeken. Was leuk.
Mensen die nog willen zwaaien naar me kunnen zondag vanaf 3 uur bij de hoofdingang langskomen en uitkijken naar de persoon met het castlefestpetje op
Mijn vriend en ik gaan vandaag. We gaan verkleed, hebben middeleeuwse kleding. We komen voor Abe de verteller en natuurlijk alle andere dingen die op de agenda staan en voor de sfeer.
Aleeneh: jup, je kent me wel ja . Moet zeggen dat ik het echt heeerlijk vond om niks te hoeven. Gisteren had je zeker minder te doen met de programmaboekjes die op waren . Was zaterdag en zondag wel echt retedruk, bijna niet grappig meer.
Haha ik geloof graag dat het wel lekker was. Ben je van plan om nog eens terug te komen als vrijwilliger of is het helemaal over?
Niet te hard zeggen dat het rustig was ik verkocht de parkeerkaarten. Jeetje wat waren dat er veel, haha. En we hebben op een gegeven moment een prijsvraag gedaan voor alle leden van de info we kregen zo vaak de vraag waar je muntjes kon inleveren en het hele team echo'de dan braaf "bij de kassa!" dat Evi is gaan bijhouden hoe vaak het in een uur werd gezegd en wij mochten allemaal raden hoe vaak 122 keer uiteindelijk, haha.
Het was in elk geval een heerlijk weekend. Was idd wel eeeerg druk.
Hahaha, ik was er 1 van die vroeg of ik muntjes bij jullie kon inleveren. Niet iemand gezien met petje... Over de rij bij de ingang zondag, wat was ik blij met mn passe partout! Ze stonden zelfs bij de stoplichten te wachten. Heerlijke dagen gehad daar.
Als vrijwilliger, heb je dan ook eens tijd om rond te lopen? En moet jijzelf dan ook een kaartje kopen of heb je gratis toegang?
Ik had mn petje afgezet toen ja ik zat voor jullie helemaal aan de linkerkant.
Als vrijwilliger draai ik ongeveer halve dagen dienst. Je krijgt een campingpassepartout en een vrijwilligersbandje. Je werkt dus halve dagen, en de andere helft kun je vrij rondlopen op het terrein en doen wat je wil. Met je vrijwilligersbandje kun je backstage bij de catering terecht, dus alle eten wordt ook voor je verzorgd.
Mmm, ik had rechts gevraagd maar gelukkig gaven jullie allemaal tegelijk antwoord hihihi. Goed geregeld voor de vrijwilligers! Top dat je ook zelf kan rondlopen.
Aleeneh: wij zijn definitief gestopt. We hadden veel te hard onze rust nodig, en als we het weer gaan oppakken wordt het ook een beetje raar, want wat moeten we dan doen? Het coördinatorschap oppakken kunnen we niet maken naar degenen die het dan doen 'hé, hallo, we zijn een paar jaar weg geweest, maar nu mag je weer een stapje terug doen want wij willen het weer doen'. Vinden we niet zo'n goed plan. In een ander team opnieuw beginnen zou ook niet werken, juist ook doordat we coördinator geweest zijn.
122 keer in een uur gevraagd naar het muntjes inleveren is wel heel veel ja. Stond ook echt nergens aangegeven, het is dat wij zo'n vermoeden hadden dat het bij de kassa moest, maar anders... (oke, en we hebben gewoon gezorgd dat we er geen over hadden ). Wat ik inderdaad wel echt miste ten opzichte van voorheen is een aparte muntenkassa waar gewoon iemand zit, waar je de muntjes gewoon kon inwisselen. Vroeger stond er een op het veld bij Forest stage, en dat was toch wel erg praktisch.
Maarre, niet álle vrijwilligers hadden dagdelen vrij hoor . Maar dat kwam dan meer omdat ze een functie hebben waarbij dat een beetje moeilijk gaat. Ik was altijd zo druk dat ik blij was als ik iedere dag een uurtje vrij kon maken voor mezelf. Ik kon dan wel weer wat dingen mee pikken van het festival als ik een backstage moest checken, want dan moest ik tóch over het terrein.
Klopt, bijvoorbeeld de beveiliging/toezicht heeft hele andere werktijden gedurende de hele dag met tussendoor uurtjes vrij. En vorig jaar was ik ook teamleider, en dan werkte ik ook zo goed als de hele dag en ook voor en na sluitingstijd. Herkenbaar dus maar voor de meeste vrijwilligers gaat het wel redelijk op.
Ik snap jullie overweging trouwens wel
Zo'n muntenkassa was inderdaad wel handig geweest, ben ik 100% met je eens.
Zo was wel weer leuk! Zijn 2012 en 2013 niet geweest, maar wat is het veranderd zeg! Vooral qua bezoekersaantallen, wat een mensen Vond de toiletten overigens echt slecht trouwens! In mijn herinnering was dat altijd veel beter! Op een gegeven moment ging ik even plassen en die toiletten overstroomden gewoon, te goor. En die kraantjes deden het ook niet op een gegeven moment, kon ik weer in de rij bij de waterpunten om m'n handen even te wassen. En superlange rijen. Had het idee dat er eerdere jaren meer toiletten waren, of misschien gewoon minder bezoekers
Maargoed verder heb ik me wel vermaakt. Had helemaal geen zin om me te "verkleden" dit jaar. Eerdere jaren altijd wel gedaan. Volgend jaar wel weer, heb al wat ideeën het was wel heel gezellig en mooie mensen gezien! En lekker eten altijd. Heb een mooie in leer gebonden journal (schetsboekje) gekocht. Heb helaas geen baan op het moment dus had niet zoveel geld om iets te kopen aangezien de munten ook niet goedkoop zijn natuurlijk. Maar ben heel blij met m'n boekje! Nog even bij die tattooshop gekeken en men nu kriebelt het weer voor een nieuwe tattoo haha!
Volgend jaar gaan m'n vriend en ik als Link en Medli uit de Legend of Zelda games waarschijnlijk Aleeneh ik heb jou wel gezien volgens mij. Mam heeft een parkeerkaart bij je gekocht