, ik heb net even het blokkenschema op mijn laptop opgeslagen, en met kleurtjes wat zitten rommelen, zodat ik een overzicht heb van wat ik wil zien. Schiet niet echt op zo
. Nog steeds veel te veel. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, ik heb net even het blokkenschema op mijn laptop opgeslagen, en met kleurtjes wat zitten rommelen, zodat ik een overzicht heb van wat ik wil zien. Schiet niet echt op zo
. Nog steeds veel te veel.
. Ik vind het op een bepaalde manier nog steeds raar er niet al lang te zijn, maar oh wat gaat het fijn zijn om níks te moeten, en daadwerkelijk bands te kunnen zien, ipv ze te verzorgen.
vroegah ging ik altijd voor Omnia, die gasten herkenden mij ook altijd
afgelopen mei hun weer eens gezien na 3 jaar en ze herkenden me nog steeds. Dus daar ga ik sowieso kijken, en bij Rastaban. Die zijn er geloof ik ook op zondag, nog niet eens echt gekeken eigenlijk
heb er wel weer zin in! 
. Moet zeggen dat ik het echt heeerlijk vond om niks te hoeven. Gisteren had je zeker minder te doen met de programmaboekjes die op waren
. Was zaterdag en zondag wel echt retedruk, bijna niet grappig meer. 
ik verkocht de parkeerkaarten. Jeetje wat waren dat er veel, haha. En we hebben op een gegeven moment een prijsvraag gedaan voor alle leden van de info
we kregen zo vaak de vraag waar je muntjes kon inleveren en het hele team echo'de dan braaf "bij de kassa!" dat Evi is gaan bijhouden hoe vaak het in een uur werd gezegd en wij mochten allemaal raden hoe vaak
122 keer uiteindelijk, haha.
ik zat voor jullie helemaal aan de linkerkant.
maar gelukkig gaven jullie allemaal tegelijk antwoord hihihi.
). Wat ik inderdaad wel echt miste ten opzichte van voorheen is een aparte muntenkassa waar gewoon iemand zit, waar je de muntjes gewoon kon inwisselen. Vroeger stond er een op het veld bij Forest stage, en dat was toch wel erg praktisch.
. Maar dat kwam dan meer omdat ze een functie hebben waarbij dat een beetje moeilijk gaat. Ik was altijd zo druk dat ik blij was als ik iedere dag een uurtje vrij kon maken voor mezelf. Ik kon dan wel weer wat dingen mee pikken van het festival als ik een backstage moest checken, want dan moest ik tóch over het terrein.
maar voor de meeste vrijwilligers gaat het wel redelijk op.
het was wel heel gezellig en mooie mensen gezien! En lekker eten altijd. Heb een mooie in leer gebonden journal (schetsboekje) gekocht. Heb helaas geen baan op het moment dus had niet zoveel geld om iets te kopen aangezien de munten ook niet goedkoop zijn natuurlijk. Maar ben heel blij met m'n boekje! Nog even bij die tattooshop gekeken en men nu kriebelt het weer voor een nieuwe tattoo haha!
Aleeneh ik heb jou wel gezien volgens mij. Mam heeft een parkeerkaart bij je gekocht