Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yasmine schreef:Ik vind het overigens onzin om niet met een bepaalde maatschappij te vliegen omwille van vertragingen. Vertraging is iets wat iedere maatschappij, maakt niet uit hoe duur of goedkoop, kan overkomen.
purny schreef:Maar waarom is de service bij KLM intercontinentaal of op de cityhoppers of een Singapore Airlines vaak beterder dan bij een Arke, Transavia of andere lowbudget maatschappij?
Ik vind bijvoorbeeld wanneer ik een lange vlucht maak dat ik niet hoef bij te betalen voor entertainment en eten en drinken. Nu moet je dat wel bij ArkeFly doen en dat vind ik gewoon mager en slecht. En daarom zou ik nooit voor een lange afstand voor deze maatschappij kiezen, maar gewoon een "echte".
purny schreef:Maar waarom is de service bij KLM intercontinentaal of op de cityhoppers of een Singapore Airlines vaak beterder dan bij een Arke, Transavia of andere lowbudget maatschappij?
Ik vind bijvoorbeeld wanneer ik een lange vlucht maak dat ik niet hoef bij te betalen voor entertainment en eten en drinken. Nu moet je dat wel bij ArkeFly doen en dat vind ik gewoon mager en slecht. En daarom zou ik nooit voor een lange afstand voor deze maatschappij kiezen, maar gewoon een "echte".
Jolien87 schreef:Ik heb overigens twee keer gevlogen met KLM. De tweede keer was op de terugreis vanaf New York naar NL. Het bedieningspaneel (of hoe dat ook heet) op mijn armleuning deed het niet. Op die manier kon ik dus ook niemand van het personeel bij me vragen. Daarnaast deed dus ook mijn koptelefoon het niet, dus heb ik 8 uur lang naar een "stomme film" zitten kijken. Nu kan dat natuurlijk voorkomen, maar ik baalde er wel flink van. Vooral omdat ik me echt niet lekker voelde tijdens die vlucht. Verdere details zal ik jullie besparen.
Nienketje17 schreef:@SpikkelFire ik heb een aantal vragen:
Ik vlieg in september met Cathay Pacific naar Australië (Sydney) via Hongkong. Mijn vraag is hoe de beenruimte is. Zelf ben ik 1.78m en mijn vriend 1.95m. Zit je dan enigzins comfortabel? En klopt het dat je pas 48 uur van te voren je stoel kunt reserveren online? Vooral voor de terugreis is dat handig om te weten aangezien we dan een plek moeten zoeken waar we internet hebben en kunnen printen.