Wat te doen als je thuisblijft?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xNathaliee

Re: Wat te doen als je thuisblijft?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-14 09:34

Mijn vriend is lid van de ANWB ik ga even kijken :j

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 09:36

Kijk eens op vakantieveilingen.nl daar kun je meebieden op goedkope hotelovernachtingen maar ook dagjes weg enzo!
Ook Preston Palace staat er wel eens tussen zo ben ik daar ook eens een nacht geweest.
Voor mij was het niks, zwembad liet te wensen over en verder zijn de foto's mooier dan de werkelijkheid.
Ook het "onbeperkt eten" was echt een aanfluiter in mijn ogen, nergens genoeg van en niet veel keus.

bellehorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 09:37

Kijk eens op groupon.nl staan meestal ook hele leuke aanbiedingen op. Ben twee weken terug samen met mijn vriend en twee andere stelletjes vier dagen naar de lourenshoeve geweest voor maar 20 euro (!) per persoon. Paard mee voor 50 euro en hond voor 18 euro. Geweldig lang weekend gehad :j

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 09:41

IK weet wat je kan doen!

Je mag best een dagje mee met mij en mijn paarden het bos in een dagtocht door de bergense en schoorlse duinen maken! Geheel kosteloos!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 09:50

Mag je niet bij een familielid of vrienden in hun huis als ze met vakantie zijn.

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 09:55

Dagje giethoorn, bootje huren en lekker genieten van de omgeving. Als je het "grote" meer op gaat zit in het midden een eiland waar je kan zwemmen of lekker relaxen

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 13:40

Ik volg dit topic even, ik blijf namelijk ook thuis.
Bedoeling is wel een weekendje naar texel nog te gaan, maar dit is even afhankelijk van het werk van mn vriend.

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 13:42

Wandeling blotevoetenpad, met de tent de kust afwandelen en kamperen op campings, afvaart van de Lesse met kajak,... Veel leuke dingen om te doen :D

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 13:54

Ik heb straks ook 3 weken vrij, vriendlief is voor werk op zee en de honden zitten 3 dagen per week in de hondenopvang ( kan ik niet afzeggen want dan ben ik mijn vaste dagen kwijt).

Ik heb mij aangemeld voor die 3 dagen in een groot asiel als vrijwilliger en verder ga ik extra lange wandelingen maken met de honden, lekker op mijn gemak naar het paard en vooral even bijkomen van de extreem drukke dagen afgelopen tijd :)