Niet te grote camping in Zuid Limburg of Vlaams Brabant

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Re: Niet te grote camping in Zuid Limburg of Vlaams Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 11:22

De Rozenhof is zéker een aanrader :j Kwam ik als kind al, zo'n twintig jaar terug nu :D En altijd paardgereden. Fijne omgeving voor wandelingen, Maastricht en Aken dichtbij, België goed te bereiken. Jarenlang plezier gehad. Oh en de gebakken forel was altijd heeeeeerlijk in het restaurant :9

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 12:06

Wat leuk om dit allemaal zo te lezen op bokt, nooit gedacht dat er hier zoveel "Oude Bekenden" :D zouden zijn.
Maar ondertussen zijn we uiteraard weer flink aan het renoveren, we zijn begonnen met het stroomnetwerk op de camping, van 4amp naar 10 amp, allemaal eigen aansluitingen met meters, grotere plaatsen, eigen waterkraan, eigen afvoer, bestrating.
Sanitair helemaal gerenoveerd, nieuwe stacaravans (nog 4 te gaan), restaurant helemaal gerenoveerd, en nieuwe tafels en stoelen.
menukaart fiks aangepakt, (door neef die chefkok is geworden bij ons) (dus echt familiebedrijf)
nieuw terras, (nog nieuwe stoelen en tafels te gaan)
de vakantiehuisjes een voor een aan het renoveren (nog eentje te gaan)
Compleet pand laten verven, en de garages allemaal aan het verven (stallen nog te gaan)
lijstje things to do...zwembad, sanitair restaurant, snackbar en dan nog wat ik net zei de dingen te gaan.

Maar we komen er wel, gestaag gaan we vooruit...

maar zo leuk de reacties.. *\%/* *\%/*

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 12:09

Oeh da's goed om te horen Madelene, dan komen we misschien wel weer 's langs in een huisje of caravan :j Goeie herinneringen aan beide!

Santos_05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-14 12:26

haha, goed om alle positieve reacties te lezen!! We hoeven geen super de luxe camping, dus dat verwachten we ook niet. Ouder sanitair is ook helemaal niet erg, schoon is het belangrijkst (maar zelfs dat is dus opgeknapt :D

@Rije, Helaas geen paardrijden in de vakantie... de caravan moet achter de auto, dus de paarden blijven thuis :Y)

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 12:28

Elfenmeer in Herkenbosch is misschien ook een optie. Zelf nooit geweest maar ligt hier wel in de buurt. In het bos, zwembad erbij en op loopafstand manege Venhof.
Designer outlet Roermond ook in de buurt om heen te gaan.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 12:41

Santos_05 schreef:
haha, goed om alle positieve reacties te lezen!! We hoeven geen super de luxe camping, dus dat verwachten we ook niet. Ouder sanitair is ook helemaal niet erg, schoon is het belangrijkst (maar zelfs dat is dus opgeknapt :D

@Rije, Helaas geen paardrijden in de vakantie... de caravan moet achter de auto, dus de paarden blijven thuis :Y)

Ook daar is aan gedacht: De camping heeft een aantal paarden staan waarmee je buitenritten kunt maken, dus wie weet toch nog paardrijden! :D

Die zijn er toch nog wel Madelene?

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 13:28

noooouuuuuu, ik heb er nog 4 (2 grote en 2 haflingers), maar ik kan zelf geen buitenritten meer maken. Ik ben al blij als ik mijn eigen paard voldoende getraind en gereden krijg.
Maar er is geregeld een vriendin op de camping, die dan ook de paarden verzorgd en eventueel op verzoek een buitenrit maakt...
dus het kan wel, als mijn vriendin er is...maar niet meer met mij.
Ik doe er niet meer officieel mee adverteren in de campinggidsen...als het is hoef ik er ook geen geld voor, ben al blij als die andere 3 gereden worden...(dikke vette haflingers die op afslankkamp moeten _O- )

Santos_05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-14 15:44

Zal mn cap in de auto gooien, wie weet ;) (zal manlief er nog niets over zeggen :+)

Ik kan me voorstellen dat je het druk genoeg hebt Madelene!