Het engste wat je ooit hebt mee gemaakt in het vliegtuig?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 17:16

saroanda schreef:
Hoe kan je iets nou eng vinden als je het nog nooit gedaan hebt? 8)7

Ik ga ook niet bungeejumpen omdat ik hoogtes doodeng vind, daar hoef ik het niet eens voor te doen. Het idee alleen is al doodeng :')

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 17:16

Morrie schreef:
Annelove16x schreef:
Ik heb nog nooit gevlogen, gelukkig :=

ik ook niet (ik ben 56) en ik zal het NOOIT gaan doen ook...... doodeng....... :n

Ik vind vliegen eerlijk waar het mooiste wat er is :D
En ja, dat zegt iemand die daadwerkelijk vreselijke hoogtevrees heeft :Y)

Enige waar ik een keer van schrok is dat we toen een beetje hoogteverschil maakte op het moment dat ik een beetje wegdommelde, dan is het net alsof je op een schommel zit :roll:

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 17:17

Ik ging naar Thailand. Er was op dat moment een staking aan de gang in Duitsland op het vliegveld. Daarom vlogen heel veel vluchten niet. Iedereen zat aan boord, bleek de boordcomputer niet te werken. Vliegtuig kon niet zomaar omgewisseld worden vanwege de staking. Dus iedereen weer uit stappen. Paar uur moeten wachten. Werd er omgeroepen dat vliegtuig gemaakt was, echter mocht het personeel niet meer vliegen omdat ze te lang wakker waren ofzo :'). Dus werden we om 3 uur 's nachts naar hotel gebracht. Tot 6 uur kunnen slapen, toen werden we weer naar het vliegveld gebracht. Kwart voor 1 zouden we vliegen. Iedereen weer in het vliegtuig. Piloot zet de start al in, zitten al halverwege de startbaan als die knetterhard op de noodrem gaat. Hele vliegtuig met de stoel voor hun in het hoofd. Jeetje. Weer terug, weer iets kapot (zelfde vliegtuig). Nou dan zit je al niet lekker meer. Uiteindelijk opgestegen, halverwege in de lucht kregen we de melding dat er weer iets kapot was. :Y) Ik ben maar gaan slapen := Durfde echt niet meer wakker te blijven.

Verder altijd goede ervaringen. Naar Australië heb ik heerlijk in de turbulentie liggen slapen :+

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Het engste wat je ooit hebt mee gemaakt in het vliegtuig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 17:18

Naast Peter Heerschop zitten was ook heel spannend :')

Tempus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 17:20

tijdens de landing van mijn eerste vlucht. kwamen we in een storm terecht. Bliksem sloeg in op de vleugel... De ene luchtzak na de andere. uit eindelijk vond de piloot het te gevaarlijk is weer beginnen stijgen en zijn we naar een andere luchthaven gevlogen. Daar getankt en gewacht op beter weer. Dus twee vluchten voor ipv een

Seventeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 17:21

Heb nog nooit gevlogen, maar wat is er nou zo eng aan de wc doortrekken in het vliegtuig? :o

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 17:22

heroes_hell schreef:
Heb nog nooit gevlogen, maar wat is er nou zo eng aan de wc doortrekken in het vliegtuig? :o

Als je te dichtbij staat wordt je zelf bijna meegezogen dat gat in. Tenminste, dat idee heb ik altijd :+ :')

vuurneon

heroes_hell schreef:

Het geluid :j het is net een zwart gat dat alles opzuigt :')
Het water in de wasbak daar laten leeglopen doet mij ook schrikken.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Ik dacht vroeger altijd dat de ontlasting vanuit de vliegtuigwc zo naar beneden werd geloosd :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 17:24

Cayenne schreef:
Ik dacht vroeger altijd dat de ontlasting vanuit de vliegtuigwc zo naar beneden werd geloosd :')

Ja ik ook, net als bij de trein :')

Maar uit een nieuwsbericht van 21 februari 2012 uit de Telegraaf;

Grote brokken bevroren uitwerpselen en urine slaan op Duitse bodem te pletter, ten onvrede van de bewoners. De bevroren ontlasting lekt uit personenvliegtuigen en komt vervolgens neer in tuinen en op daken.
Tot op heden zijn er drie gevallen van bevroren ontlastingsneerslag gemeld in Duitse media, aldus Bild Zeitung. Er is nog niemand gewond geraakt, maar vliegveldambtenaren vrezen het ergste.
In het Duitse Rodersdorf hoorde een bejaarde man een harde klap in zijn tuin en vond er bevroren ballen van ruim twintig centimeter doorsnede die, volgens de man, vreselijk stonken.
Op het dak van een gezin uit Niefern klapte een bevroren brok urine stuk. “We zaten gezellig in de woonkamer, tot we een harde knal op het dak hoorden”, aldus de 59-jarige bewoonster.
Bevroren uitwerpselen en ontlasting uit lekkende vliegtuigtoiletten is geen nieuw fenomeen. Tot nu toe is het niemand fataal geworden, maar in 2009 kreeg een bejaarde man uit Engeland een stuk op zijn heup, wat hem bezeerde.

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 17:25

Gadverdarrie :=

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 17:26

In een zware onweersbui met het vliegtuig en dan proberen de wolken door te komen... Nee bah was niet grappig :') Heel veel lijkwitte gezichtjes kotsende mensen *\o/* Gelukkig ben ik verder helemaal niet bang en vind ik vliegen echt prachtig.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 17:26

niets, vind vliegen niet zo eng
vliegen is gewoon awsome maar onweersbuien zijn idd neit echt heel leuk

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 17:27

Gowlan schreef:
Gadverdarrie :=

Alle zegen komt van boven :D

Cupido0

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 17:28

Ik heb al een aantal keer gevlogen, maar de laatste keer terug was de turbulentie echt heel erg. En zaten we dicht bij de motor (nooddeur) dat hoeft van mij niet :Y)

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-14 17:29

Cayenne schreef:

Is dat niet zo dan? :') Blijft niks van over als het van zo'n hoogte naar beneden valt.

Edit: Lees nu pas bovenstaande post.
Laatst bijgewerkt door Petrichor op 21-06-14 17:31, in het totaal 1 keer bewerkt

esmeerodrigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 17:30

De piloot drukte op een verkeerd knopje ( bleek achteraf ) waardoor een bandje omriep : THIS IS AN EMERGENCY , THIS IS AN EMERGENCY.
Kapot geschrokken.

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 17:39

Dat ik op Heathrow 3 uur in het vliegtuig moest wachten voor we konden vertrekken, waardoor ik wist dat ik daardoor in LA mijn aansluitende vlucht naar Hawaii zou missen. Ik was bang dat ik op LAX zou stranden, helemaal in m'n eentje en heb dus 13 uur in de stress gezeten. Toen ik op LAX aankwam bleek dat allemaal voor niets te zijn geweest, ik werd super opgevangen, er was al voor me geregeld dat ik met de volgende vlucht naar Hawaii mee kon en ik kreeg een 'express ticket' waarmee ik overal voor mocht dringen om op tijd te komen voor die vlucht. Maar man man man wat een stress :')

Vliegangst heb ik verder totaal niet, zat van LA naar Hawaii in een oud barrel van een vliegtuig maar maakte me daar dan weer niet zo'n zorgen om :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 17:49

saroanda schreef:

Ik ga ook niet voor m'n lol in een brandend huis zitten om gewoon is te proberen. :') :Y)

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 17:56

Wat een super grappige verhalen :') heerlijk

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 17:59

Mijn reactie uit het vorige topic:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 17:59

Doanique schreef:
saroanda schreef:

Ik ga ook niet voor m'n lol in een brandend huis zitten om gewoon is te proberen. :') :Y)

Dat is reële angst, vliegen eng vinden is irreële angst. Vliegen is niet eng :)) Vond het de eerste keer ook spannend maar het valt echt reuze mee en het is nog prachtig ook om naar buiten te kijken.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 18:01

Midden in de nacht, luchthaven van Dakar, Senegal. We moesten buiten uitstappen (niet via zo'n slurf) in verband met een transfer. Mijn moeder vroeg iets aan een vliegtuigmedewerker en kreeg nogal onvriendelijk antwoord.

Ik was 10, had nog nooit eerder gevlogen, was nog nooit eerder West-Europa uit geweest en op dat moment was ik bezig met emigreren naar de andere kant van de wereld. Alles bij elkaar écht niet prettig.

Dat van de brokken bevroren ontlasting is een broodje aapverhaal. Ontlasting wordt door het hele vliegtuig door naar de voorkant gezogen en op de luchthaven wordt het pas geloosd. Op de hoogte waarop een passagiersvliegtuig vliegt is het echt niet zo'n goed idee als er om de haverklap een klepje open gaat ofzo. Wel eens van luchtdruk gehoord?
Laatst bijgewerkt door Koper op 21-06-14 18:13, in het totaal 2 keer bewerkt

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 18:04

De wc :')
Toen ik naar de wc ging in het vliegtuig trok ik door toen ik klaar was, en er gebeurde maar niets. Dus ik liep weg en ineens hoor ik een waterval van water achter me wat dus het doortrekken van de wc was. Ik schrok nogal waardoor ik in de lucht sprong :+

Naja, eigenlijk vond ik de turbulentie wel enger, maar die wc was wel erg vreemd. :o

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-14 18:05

Ik heb nooit water gezien bij het doortrekken hoor. :oo