saroanda schreef:Hoe kan je iets nou eng vinden als je het nog nooit gedaan hebt?
Ik ga ook niet bungeejumpen omdat ik hoogtes doodeng vind, daar hoef ik het niet eens voor te doen. Het idee alleen is al doodeng
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Morrie schreef:Annelove16x schreef:Ik heb nog nooit gevlogen, gelukkig
ik ook niet (ik ben 56) en ik zal het NOOIT gaan doen ook...... doodeng.......

. Dus werden we om 3 uur 's nachts naar hotel gebracht. Tot 6 uur kunnen slapen, toen werden we weer naar het vliegveld gebracht. Kwart voor 1 zouden we vliegen. Iedereen weer in het vliegtuig. Piloot zet de start al in, zitten al halverwege de startbaan als die knetterhard op de noodrem gaat. Hele vliegtuig met de stoel voor hun in het hoofd. Jeetje. Weer terug, weer iets kapot (zelfde vliegtuig). Nou dan zit je al niet lekker meer. Uiteindelijk opgestegen, halverwege in de lucht kregen we de melding dat er weer iets kapot was.
Ik ben maar gaan slapen
Durfde echt niet meer wakker te blijven.
Cayenne schreef:Ik dacht vroeger altijd dat de ontlasting vanuit de vliegtuigwc zo naar beneden werd geloosd
Cayenne schreef:Ik dacht vroeger altijd dat de ontlasting vanuit de vliegtuigwc zo naar beneden werd geloosd
Blijft niks van over als het van zo'n hoogte naar beneden valt.
heerlijk
Doanique schreef:saroanda schreef:Hoe kan je iets nou eng vinden als je het nog nooit gedaan hebt?
Ik ga ook niet voor m'n lol in een brandend huis zitten om gewoon is te proberen.![]()
Vond het de eerste keer ook spannend maar het valt echt reuze mee en het is nog prachtig ook om naar buiten te kijken.