ach heeft ook zn grappige dingen, met de auto naar het zwembad rijden omdat lopen te lang duurt en je dus oververhit bent

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
berdien85 schreef:anneliesdj schreef:Bedankt voor je tip Cassidy.
Wij zoeken een camping in de buurt van Novi Vinodolski aangezien mijn ouders daar een huisje huren.
Goed om te weten dat Istrie vooral voor naturisten is, daar wilden we eerst heen gaan.
Grappig, daar hebben wij vorig jaar ook gezeten. Zitten ze bij het resort?
Neonlight schreef:Wij hebben buiten Istrie bijna alle campings aan de kustlijn wel gehad of gezien uit de ANWB-gids (zijn er niet heel veel, zeker naar het zuiden toe neemt het fiks af) en groot waren ze niet.
anneliesdj schreef:Het is 14 uur rijden dus met 4 chauffeurs moet dat wel te doen zijn toch?
daantjuhhh schreef:anneliesdj schreef:Het is 14 uur rijden dus met 4 chauffeurs moet dat wel te doen zijn toch?
we zijn met 3 chauffeurs..
Maar er moet er ook 1 kaart lezen..
Ja ik denk dat het ook wel te doen is hoor.
Maar wij hebben daar geen ervaring mee.
Normaal gaan wij met het vliegtuig, maar i.v.m. dat ik een klaplong heb gehad mag ik 3 mnd niet vliegen.
Lowara schreef:Even inhaken hier; wij gaan volgende week ook richting kroatie, is het verstandig van tevoren de campings te boeken, of kun je ( zoals wij dat altijd doen voor oostenrijk en italie) gewoon op de bonnefooi aan komen waaien?
Lizz schreef:Oja weet niet of het eerder vermeld is, in slovenië heb je een vignet nodig. Kan je niet bij de anwb krijgen... Moet je 30km voor de grens bij tankstation halen.
daantjuhhh schreef:Bedankt voor de tips.
Wat betreft invoer is allemaal geregeld.
Ik heb ze geënt en ze hebben een paspoort.
Ik heb een klaplong door een auto ongeluk.
Ik heb 5 dagen een drain gehad. Volgens de arts mocht ik 3 mnd niet vliegen. En inderdaad niet duiken bij het snorkelen.
Wij zitten in een privé huis op het eiland solta.
Lekker rustig eiland en huis aan het strand.
Er is een terras volledig in de schaduw en de honden mogen mee van die eigenaar.
Ja wij waren van plan om hier Smiddags weg te gaan.
Mede omdat we regelmatig willen stoppen voor de hond.
Dan rijden we als het goed is snachts door Oostenrijk en Slovenië. En smorgens kroatie.
anneliesdj schreef:Lizz schreef:Oja weet niet of het eerder vermeld is, in slovenië heb je een vignet nodig. Kan je niet bij de anwb krijgen... Moet je 30km voor de grens bij tankstation halen.
Is dat bij elk willekeurig tankstation te krijgen of hoe zit dat? Waarom specifiek 30km voor de grens?
Mijn man heeft navigatie op zijn mobiel gedownload, ook voor kroatie, dat is wel te doen toch?