Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SAKKIA schreef:Misschien is dit iets?
http://www.hollandinternational.nl/zonv ... ijzen.aspx
Wij? Geen idee moet nog boeken en zoeken en nog de juiste week vrij regelen. Gok misschien ook wel op een leuke last minute hoor. Bekijk het over een paar weken weleens.
Diablo schreef:De bestemmingen die jullie noemen (Mallorca, Thailand) lijken me erg leuk, maar dan kom ik er niet met ons budget, denk ik.
Turkije is misschien een idee, maar om de één of andere reden trekt het mij niet zo....
Barcelona ga ik eens naar kijken!
Celiien schreef:L'estartit!!
Zit anderhalf uur boven barcelona. Strand, lange boulevard, winkels, uitgaan kan ook nog eens. Eromheen veel stadjes om te bekijken, zoals Rosas en l'escala. Met de auto zeker te doen, wij reden het in 14uur.
Appartement waar wij zaten voor 5 personen ongeveer 1400,-, voor die week. Weet niet of dat binnen budget is? Ligt ongeveer 5 min lopen van t strand, en eigen zwembad/fitness ruimte etc.supermarket en bakker zit onder t complex, ideaal dus
En nee ik heb geen aandelen ofzo
Ekeif96 schreef:Celiien schreef:L'estartit!!
Zit anderhalf uur boven barcelona. Strand, lange boulevard, winkels, uitgaan kan ook nog eens. Eromheen veel stadjes om te bekijken, zoals Rosas en l'escala. Met de auto zeker te doen, wij reden het in 14uur.
Appartement waar wij zaten voor 5 personen ongeveer 1400,-, voor die week. Weet niet of dat binnen budget is? Ligt ongeveer 5 min lopen van t strand, en eigen zwembad/fitness ruimte etc.supermarket en bakker zit onder t complex, ideaal dus
En nee ik heb geen aandelen ofzo
Wij zaten op een camping in l'escala.
Is inderdaad ook erg mooi daar, heerlijk weer en een perfecte zee om te snorkelen!
Ik weet niet meer op welke camping wij zaten, maar was een camping waar de jeugd heel veel met elkaar omging (alle leeftijden)