Help, vakantie!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 16:22

Wij kunnen/willen de derde week van augustus op vakantie.

SAKKIA

Re: Help, vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 16:27

Hoogseizoen dus.
Dan zou ik op bijvoorbeeld Mallorca of Ibiza (lekker kort vliegen) op zoek gaan naar een leuk appartement of iets met logies en ontbijt.

Wij gaan denk ik in september nog een weekje naar Mallorca. En hoewel we altijd in Playa de Palma zaten gaan we deze keer denk ik naa Cala 'd Or. Hoor daar erg goede verhalen over. Daarnaast heb ik het wel een beetje gehad met de enorme drukte in Playa de Palma en El Arenal :+

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 16:28

Cala D'or is heel erg leuk! Welk hotel gaan jullie?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 16:30

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 16:31

Alcudia is ook leuk op mallorca :j

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 16:32

SAKKIA schreef:
Misschien is dit iets?

http://www.hollandinternational.nl/zonv ... ijzen.aspx

Wij? Geen idee moet nog boeken en zoeken en nog de juiste week vrij regelen. Gok misschien ook wel op een leuke last minute hoor. Bekijk het over een paar weken weleens.

Hier zaten wij dus :Y)
Ontzettend leuke plek :D

En het restaurant Paparazzi is heel erg goed :D En Diferent trouwens ook :j

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 16:32

Diablo schreef:
De bestemmingen die jullie noemen (Mallorca, Thailand) lijken me erg leuk, maar dan kom ik er niet met ons budget, denk ik.
Turkije is misschien een idee, maar om de één of andere reden trekt het mij niet zo....

Barcelona ga ik eens naar kijken!

Turkije is ook nog duur, heb ik vorig jaar gemerkt. := Voor mij was het een noodoplossing omdat onze andere bestemming geannuleerd werd.

Misschien kun je Spanje zelf doen en dan met de trein naar Barcelona? Ik zat een paar jaar geleden in Santa Susanna en ben toen met de trein naar Barcelona gegaan en daar overnacht in een goedkoop maar goed hostel.

Edit: trein is spotgoedkoop! En de taxi's ook trouwens.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 16:40

Idd Spanje vaste land is misschien ook wel leuk, omdat je dan idd bijvoorbeeld een dagje Barcelona kan doen.
Is het budget dat je noemt voor alles, dus ook het eten e.d.?

Nu heb ik een pest hekel aan vliegen, dus de Canarische eilanden zijn een beetje de max qua vliegtijd.
Je zou ook nog eens in Griekenland kunnen gaan kijken :j Genoeg mogelijkheden in elk geval. En ik ken je gevoel ik zou het ook gewoon niet weten :+

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 16:43

toscane! prachtige omgeving en leuke stadjes, mooie stranden, alle leeftijden en lekker weer :)

jiperdepip

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 16:44

ik zou zeggen egypte

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 16:45

jiperdepip schreef:
ik zou zeggen egypte

Egypte is lastig om nu echt cultuur te kunnen zien, strandvakantie is daar wel geschikt voor.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 17:16

Is Kroatië niet leuk? Strand, zwembad, kinderanimatie en veel jongeren. Ook leuk voor dagtripjes. Dus voor alle drie iets leuks!

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 17:18

L'estartit!!
Zit anderhalf uur boven barcelona. Strand, lange boulevard, winkels, uitgaan kan ook nog eens. Eromheen veel stadjes om te bekijken, zoals Rosas en l'escala. Met de auto zeker te doen, wij reden het in 14uur.
Appartement waar wij zaten voor 5 personen ongeveer 1400,-, voor die week. Weet niet of dat binnen budget is? Ligt ongeveer 5 min lopen van t strand, en eigen zwembad/fitness ruimte etc.supermarket en bakker zit onder t complex, ideaal dus :=
En nee ik heb geen aandelen ofzo :')

Ekeif96

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 18:29

Celiien schreef:
L'estartit!!
Zit anderhalf uur boven barcelona. Strand, lange boulevard, winkels, uitgaan kan ook nog eens. Eromheen veel stadjes om te bekijken, zoals Rosas en l'escala. Met de auto zeker te doen, wij reden het in 14uur.
Appartement waar wij zaten voor 5 personen ongeveer 1400,-, voor die week. Weet niet of dat binnen budget is? Ligt ongeveer 5 min lopen van t strand, en eigen zwembad/fitness ruimte etc.supermarket en bakker zit onder t complex, ideaal dus :=

Wij zaten op een camping in l'escala.
Is inderdaad ook erg mooi daar, heerlijk weer en een perfecte zee om te snorkelen!

Ik weet niet meer op welke camping wij zaten, maar was een camping waar de jeugd heel veel met elkaar omging (alle leeftijden)

Happy_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 10:56

http://www.arke.nl/vakantie/kroatie/ist ... 1Z#Prijzen

Hier ben ik geweest, wel wat jaren terug, vond Kroatie er mooi en Rovinj en Pula erg gezellig, genoeg te doen en te zien en de camping was aan het 'strand' met zwembad (wel zoutwater)
Wij zijn met de auto op vakantie gegaan, met vliegtuig schijnt ook goed te doen zijn.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-14 23:14

Nou, we zijn er uit, geloof ik.....we willen naar Italië, aan de kust. Leuk hotelletje gevonden, helemaal naar onze zin, dus ik wil reserveren.... blijk je dat met een creditcard te moeten doen. Niet voor de betaling (die gaat niet per creditcard), maar voor een pre-autorisatie. En laten we nu geen creditcard hebben. Een andere mogelijkheid tot reserveren is er niet, dus dit lijkt 'm niet te worden. Wat balen zeg....

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 23:19

Vis booking.com?
Ebookers heeft vaak dezelfde hotels/huisjes eb prijzen, dan zonder CC :)) hebben wij toen ook gedaan!

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-14 00:05

Dank je wel. Ik heb gekeken, maar in die regio is praktisch niets meer te krijgen bij hun.

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 00:11

Ik ging met mijn ouders en broertje altijd naar Texel.
Camping de krim of Dennenoord. Beide erg leuke campings!!

Kun je eventueel de hond zelfs mee nemen!!
Je kan er vanalles, museums bezoeken, als het lekker weer is naar het strand, shoppen, bioscoop.. Er is van alles te doen, wij gingen altijd 2 a 3 weken en hebben ons altijd vermaakt!

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 00:22

Ekeif96 schreef:
Celiien schreef:
L'estartit!!

Wij zaten op een camping in l'escala.
Is inderdaad ook erg mooi daar, heerlijk weer en een perfecte zee om te snorkelen!

Ik weet niet meer op welke camping wij zaten, maar was een camping waar de jeugd heel veel met elkaar omging (alle leeftijden)

Ook ik kan deze omgeving je zeker aanraden! Wij hebben 5 jaar lang op camping El Delvin Verde gestaan, echt helemaal super.

Toch zou ik hier, als jullie maar een week gaan (spanje is zeker 12-16 uur rijden) niet voor zo ver kiezen/campingvakantie ver weg. Dan kun je mijn inziens beter met het vliegtuig gaan en in een hotel/appartement zitten.

Egypte is wel heel erg warm in het hoogseizoen, zeker als je nog wat 'cultuur wilt opsnuiven' dus daar zou ik niet aan beginnen. Denk dat je zowel in Italie als Kroatie (leuk!) als Portugal etc. wel goed zit :)

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 00:29

Ga voor een leuke camping met veel jongeren! Op Zoover kun je wel zien welke campings het beste zijn en in de reacties is vaak goed te zien voor welk publiek het geschikt is.

Toen ik nog tiener was en mee ging met mijn ouders vond ik zulke campings altijd erg leuk, was altijd zo'n discotheek op de camping enzo, je vormt snel een leuke vriendengroep. Zomaar ergens een apartement of huisje daarentegen (niet op een camping dus) vond ik altijd super saai. xD

Camping aan zee, rivier of meer is ook wel lekker. Ik zou niet gauw voor een camping gaan binnen een straal van 1200 km van Nederland. Want slecht weer + tent is echt poedersuiker. Niet dat het dan altijd slecht weer is, maar die kans is zeker aanzienlijk groter. Zuid-Frankrijk is genoeg te vinden of eventueel wat verder op naar Spanje als je zo lang wil rijden. Kun je evt een overnachtingscamping meepakken in Frankrijk. :j Ik weet zo gauw niet of er voor tieners van 16+ ook leuke campings in Kroatië te vinden zijn maar dat vind ik verder wel een erg leuk land. Net zo ver rijden als Zuid-Frankrijk.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 07:05

Camping Lanterna in Kroatie! :) Helemaal leuk daar (en goedkoop!)

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 13:23

Diablo schreef:
Wij kunnen/willen de derde week van augustus op vakantie.

Wij hebben voor deze periode nog wel een appartementje vrij in Benidorm.
Zie onderschrift :D

Ankie2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 13:26

Albanië is ook in opkomst als vakantieland. Ook mooie stranden en vooral erg goedkoop.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 13:32

Zuid Frankrijk misschien? Wij zijn meerdere keren naar camping Le Soleil geweest in Argeles Sur Mer. Ontzettend leuke camping, 4/5 sterren met privéstrand en groot zwembad. Er is veel te doen in de buurt (ook paardrijden :)) ) en vlakbij de camping zit een soort vaste 'kermis'. Ik heb het daar erg naar mijn zin gehad! Ik weet trouwens niet of er dingen veranderd zijn daar nu, laatste keer dat ik er ben geweest was in 2008. Je kunt daar trouwens tenten huren, zelf een tent meenemen en er zijn van die stacaravans. Enige nadeel is dat het een pokke eind weg is :P Maar als je met de auto gaat, dan kun je ook nog dagjes weg (Perpignan ligt in de buurt)

Griekenland vond ik trouwens ook een heerlijk land, daar ben ik best vaak geweest. Kreta is erg leuk voor jongeren vond ik :j

Edit: Dit is de camping die ik bedoel. Zo te zien al wat dingen veranderd de afgelopen tijd.
http://www.eurocamp.nl/camping/languedo ... tAodbVoAJg