Zo ik ben druk bezig met spulletjes pakken. Heb er zoo zin in! Ben echt benieuwd naar de stad. Neem me spiegelreflex toch niet mee maar iig kan ik met mijn mobiel wel hele mooie foto's maken.
Vertek je vandaag of morgen? Let in Sittard even goed op dat je in de goeie trein zit. 1 gaat naar Heerlen en de ander naar Maastricht. Het is geloof ik pas veranderd maar hiervoor was het wel eens een verwarrend punt.
Ik vertrek morgen Maar een chaoot als ik vergeet altijd wel wat Ik reis via Putten naar Utrecht en dan bijna 3 uur in de trein die door gaat naar maastricht
Nou de winkels zijn sowieso tot 18:00 open. Vlakbij je B&B ligt de entre deux ( is een winkelcentrum midden in het centrum ) en als je naar de markt loopt (mosa fora ook soort winkelcentrum) daar ligt de H&M. Verder ligt in de winkelstraat miss etam, V&D, Bijenkorf, en nog tich veel winkels. Je hoeft echt niet in Eindhoven te stoppen om te gaan shoppen Tenzij je extreem fan bent van Primark want zover ik weet ligt de dichtsbijzijnde nog steeds in luik.
ik ben aangekomen in maastricht. Heb er een uur lamger over gedaan ivm defecte trein. Moet verslag ook op mn mobiel typen. heb nu al even rondgekeken op het vrijthof. Echt heel mooi. Heb al over de brug langs de maas wat fotos gemaakt kan ze alleen niet erop zetten helaas