Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Konstantine schreef:Denk qua reisduur aan een dagje of 5.
Ik ben best wel geïnteresseerd in architectuur, dus een stad met een historisch centrum waar veel te zien valt is een pre.
Verder zou ik ook wel een beetje willen winkelen, maar dat is niet het belangrijkste.
Interrail ga ik eens googlen!
sylva schreef:Er worden al flink wat leuke steden besproken, en ik vind persoonlijk Groot Brittantie een fantastisch land om doorheen te reizen. Schitterend landschap, schitterende mensen en culturen.
Wat mij wel direct naar boven sprong, mag ik vragen waarom je een reis in je eentje gaat maken? Alleen al door de risico's die je loopt als je in je eentje zo'n reis maakt, vraag ik me af of je dat wel zeker weet en niet iig 1 reisgenootje mee zou willen nemen. Vind je het daarnaast niet een eenzame gedachte?
Astaloca schreef:sylva schreef:Er worden al flink wat leuke steden besproken, en ik vind persoonlijk Groot Brittantie een fantastisch land om doorheen te reizen. Schitterend landschap, schitterende mensen en culturen.
Wat mij wel direct naar boven sprong, mag ik vragen waarom je een reis in je eentje gaat maken? Alleen al door de risico's die je loopt als je in je eentje zo'n reis maakt, vraag ik me af of je dat wel zeker weet en niet iig 1 reisgenootje mee zou willen nemen. Vind je het daarnaast niet een eenzame gedachte?
Waarom niet alleen? Lijkt mij ook heerlijk.. Gevaar ligt altijd op de loer.
sylva schreef:Wat mij wel direct naar boven sprong, mag ik vragen waarom je een reis in je eentje gaat maken? Alleen al door de risico's die je loopt als je in je eentje zo'n reis maakt, vraag ik me af of je dat wel zeker weet en niet iig 1 reisgenootje mee zou willen nemen. Vind je het daarnaast niet een eenzame gedachte?