Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elainelouise schreef:Dat is wel de bedoeling haha! Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen met inpakken.. laat ik m'n paardenspullen maar als eerst doen, dan vergeet ik dat niet
Alleen die stomme Petrie laarzen nemen keiveel ruimte van mn koffer in beslag..hoe wil ik oooit alles meenemen..
StalNollie schreef:gaaf ts toch de stap genomen, ik ga je volgen en ben zo benieuwd. super dat je deze stap zet ik heb het nooit aangedurfd.
StalNollie schreef:misschien ergens snel wat chaps op de kop tikken en die meenemen ipv je petrie laarzen
elainelouise schreef:StalNollie schreef:misschien ergens snel wat chaps op de kop tikken en die meenemen ipv je petrie laarzen
Ja miss is dat wel n goed plan! Heb al johpurs staan. Meestal rijd ik gewoon alleen met johpurs.. Heb die laarzen al best lang en pas paar keer aangehadmaar toch wil ik ze meehebben.. Aangezien ik langere tijd daar blijf in principe..
StalNollie schreef:maar waarom als je ze hier al amper gebruikt, je krijgt er dan alleen maar last van tenminste als je ze ook nog eens moet inlopen. ik zou voor het gemak gaan
Ladybird schreef:trek je petries gewin aan in het vliegtuig en gooi je nette schoenen in je koffer