Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Giolli schreef:Oké, bedankt. Ik denk dat ik in Spanje maar een ticket terug boek, of is het verstandiger nu al een retour te kopen?
_Summerly_ schreef:Het is nu misschien wat laat, maar voor een volgende keer kun je kijken op skyscanner.com. Die vergelijkt de prijzen van verschillende websites (waaronder Cheaptickets) voor je, waardoor je heel gemakkelijk kunt zien waar je je ticket het goedkoopst kunt krijgen.
Giolli schreef:Oké, bedankt. Ik denk dat ik in Spanje maar een ticket terug boek, of is het verstandiger nu al een retour te kopen?
Keet schreef:Lijkt me niet de bedoeling dat bedrijven op dergelijke wijze op dit forum zitten
Dusseldorf ligt niet in Nederland, dat weet je wel he? Ligt in Duitsland. Weet niet precies waar je woont, maar je moet er ook nog heen reizen
Giolli schreef:Keet schreef:Lijkt me niet de bedoeling dat bedrijven op dergelijke wijze op dit forum zitten
Dusseldorf ligt niet in Nederland, dat weet je wel he? Ligt in Duitsland. Weet niet precies waar je woont, maar je moet er ook nog heen reizen
Ik weet waar dusseldorf is. Dat is voor mij nog geen uur. (Woon in de achterhoek, dus ben met 15 minuten de grens over.)
Amsterdam is voor mij 2 uur rijden.
Mri schreef:Volgensmij valt dit niet onder sluik reclame, maar onder het beantwoorden van vragen
Er staat enkel een uitleg van hoe het werkt en er staat een advies.
De webcare van een bedrijf kan/mag een account aanvragen. Dat is in dit geval volgensmij ook gedaan.
Er wordt gericht antwoord gegeven op de vragen van een gebruiker