Chinaaaa

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

manon_goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 16:43

Neonlight schreef:
Die reis heb ik in 2013 gemaakt Manon, alleen dan niet de junior reis maar de gewone. :)
Zelf hebben we met de hele groep massaal de laatste treinreis naar Guilin omgezet naar een vliegreis en gezamelijk het ticket voor de reisleider betaald, zodat we ook zeker het stenen woud konden zien. Ik zie dat in jullie reis dit al een vliegreis is, in de gewone is het nog steeds een treinreis.

Ik heb er super veel zin in maar ik ben wel heel erg zenuwachtig. We gaan 7 keer vliegen en ik heb een beetje vliegangst vooral bij het landen en stijgen. Ik vertek over ongeveer 60 dagen <3

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 16:51

Dan is 7 vluchten best wel veel als je wat vliegangst hebt. :) Nergens voor nodig, die vliegangst, maar dat zul je vaker gehoord hebben en angst zit verder weg, dat is niet zomaar weggepraat hier op een forum. :)
De vluchten die wij hadden waren prima vluchten. :j

manon_goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 16:59

Neonlight schreef:
Dan is 7 vluchten best wel veel als je wat vliegangst hebt. :) Nergens voor nodig, die vliegangst, maar dat zul je vaker gehoord hebben en angst zit verder weg, dat is niet zomaar weggepraat hier op een forum. :)
De vluchten die wij hadden waren prima vluchten. :j

Ja ik denk dat de eerste eng is maar daarna minder. Dat heb ik met andere vakanties ook, de heenweg is erger dan de terugweg. Maar de vluchten zijn goed geregeld dus daar hoef ik me ook geen zorgen over te maken. Eigenlijk ben ik best wel benieuwd naar het eten in het vliegtuig, ik weet niet waarom maar ik ben gewoon nieuwschierig :o

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Chinaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 17:32

Meeste vluchten heb je geen eten, dat zijn korte binnenlandse vluchten. :)
Het eten op de heen en terugvlucht vond ik goed. :j Niet zo lekker als thuis, maar toch. :P
Maar het eten in China zelf is helemaal uitstekend, heerlijk gewoon! :9

manon_goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 17:56

Neonlight schreef:
Meeste vluchten heb je geen eten, dat zijn korte binnenlandse vluchten. :)
Het eten op de heen en terugvlucht vond ik goed. :j Niet zo lekker als thuis, maar toch. :P
Maar het eten in China zelf is helemaal uitstekend, heerlijk gewoon! :9

Eten wordt een uitdaging voor mij! Ik ben namelijk vegetarier :')

zoofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 18:04

ik ga in de zomer vakantie 10 dagen naar china. dit is de tweede keer dat ik naar china ga, mijn vader woont bij hongkong dus dat gedeelte van china heb ik al gehad. deze keer gaan we naar shanghai en bejing, net als jij dus :)

daarnaast had mijn vader volgensmij het plan om xian ofzo te bezoeken maar ik weet niet precies hoe of wat

Als je nog tips hebt :D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Chinaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 19:08

Manon, ze hebben ook de meest heerlijke groente-gerechten!