Heb ook een italiaanse utiwisselings studente gehad, en die kon nog geen tien minuten op de fiets volhouden haha. De groep italianen die ons bezochten hadden allemaal echt heel veel interesse in het van Gogh museum, die schijnt nogal populair te zijn in Italië. Rondvaart bood in Amsterdam, dagje Scheveningen, bezoek aan de friettent inclusief een frikandel (dat vinden ze er echt smerig uitzien) Kinderdijk en de windmolens waren ook erg interessant.. succes, het is inderdaad een hele opgave om ze bezig te houden. Mijn studente sprak ook geen woord engels, hoop dat jij daar meer geluk mee hebt
Lekker dagje Volendam! Haar de haring laten proeven
Annick75
Geplaatst: 24-03-14 19:50
Als ze Amsterdam al gaan doen, dan is qua 'museum' Madurodam in Den Haag misschien leuk. Rondje Nederland in het klein en daarna misschien nog even naar Scheveningen als je tijd over hebt. Zou dan alleen wel na de nucleaire top gaan, dus woensdag of donderdag ofzo.
Madorudam? Oke, ik weet niet hoe ik het schrijf.. maar nederland in het klein
heidy_wilco
Geplaatst: 24-03-14 22:19
rapunzelx schreef:
Madorudam? Oke, ik weet niet hoe ik het schrijf.. maar nederland in het klein
Nóg kleiner?
BlueSun
Geplaatst: 24-03-14 22:20
Archeon in combinatie met avifauna in Alphen a/d Rijn Kun je een leuk dagje van maken
Iris82
Geplaatst: 24-03-14 22:21
NikkiEnJij schreef:
Naar de tulpenvelden? Kinderdijk? Deltawerken?
Dit dus.
Ik heb meerdere uitwisselingsstudenten gehad en het geen wat ze het allerleukst vinden zijn de typisch Nederlandse toeristendingen. Ondanks dat jij het misschien minder leuk vindt. Zij vonden de tulpenvelden, de molens, de Delta-werken, de kunst, allemaal prachtig.
Bedankt zitten leuke dingen tussen! Ga alleen niks meer doen want Italianen zijn vreselijke mensen die zich niet aan afspraken kunnen houden haha: misschien nog pannenkoeken eten maar verder niks
Bedankt zitten leuke dingen tussen! Ga alleen niks meer doen want Italianen zijn vreselijke mensen die zich niet aan afspraken kunnen houden haha: misschien nog pannenkoeken eten maar verder niks
Ze communiceren zo slecht, en plannen al hun eigen dingen. Volgens mij snappen ze niet zo goed dat ze te gast zijn. Beetje jammer want het valt enorm tegen, maar ga er op hun manier maar iets van maken.
Ik wil niet over een kam scheren, maar ze zijn enorm dominant en en ondankbaar, en volgens de leraren hebben ze dat probleem vaker met Italianen. Ze zijn wel aardig hoor! Maar zr bepalen iets teveel
Ja ik was van plan om een dagkaart voor de trein te kopen, maar dat best duur dus als heg niet door gaat..
heidy_wilco
Geplaatst: 27-03-14 19:55
Jammer zeg.. Als ik zelf bij locals te gast was dan ging ik mooi doen wat zij bedacht hadden, je kan zoveel meer zien met mensen die al het een en ander van het land kennen.
Ik snap je heel goed dat je het dan zat bent hoor. Komt erg ondankbaar over.
Maare, anders ga ik wel een keertje met je mee hoor
Ja ze zijn wel aardig hoor, maar voor hun is dat blijkbaar normaal. Vandaag ook gingen ze savonds ineenkeer uit eten. Zeg ik dat we uit eten zouden gaan met papa, neenee dat moest dan een andere keer. Zuchtt! En dan verwachten dat ik ze maar haal en breng. Maar voor de rest zijn ze wel heel aardig! Alleen de taal is voor mij wel een probleem, maar wel erg leerzaam. Haha ja het lijkt mij ook leuk om dingen van nederland te zien, want eigelijk kom ik ook nooit ver. Ik dacht doe ik mooi deze week! Ach we hebben de primark gezien.