Ik zit mij hier echt te vergapen aan jouw foto's van je eerste reis, wow zeg, magnifiek ! En wat is het daar mooi groen ! Dat is Malaga, toch ? Wordt ook heel erg goed gereden blijkbaar !
lideli
Geplaatst: 29-04-14 14:50
Wauw echt heel erg gaaf!
Ik ga zelf begin juni een rondreis doen door Andalusië, en ga ook zeker naar de Real Escuela. Denk je ik naar de stoeterij zou kunnen gaan om te kijken?
Ik zou graag willen kopen maar heb de mogelijkheid niet (ga in september studeren) fotograferen doe ik ook niet, mij lijkt het zomaar leuk om eens te gaan kijken
Pandora2
Geplaatst: 30-04-14 17:57
Goede terugreis gehad ? Is er nog beeldmateriaal waar ik mij kan aan vergapen ?
Ivonka
Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-14 22:48
Ja vannacht terug gekomen. Heb weer een geweldige tijd gehad en ook een beetje vakantie gehouden. 3 shoot dagen gehouden, 2 dagen vakantie (shoppen e.d) en een dagje naar de Spaanse rijschool.
Thanks ! Die zwarte.... Hoeft echt geen strikje om hoor Maar da's waarschijnlijk omdat ik hier thuis een witte staan heb....ook een leukerd hoor, alleen wat meer onderhoudswerk aan
Wauwwwwwwwww... Geweldig ook dat er echt gewoon veel werk in zit; sowieso van jou, dat je er helemaal naar toe reist, maar ook de eigenaars/ruiters/dames die allemaal in klederdracht komen, mooie locaties, prachtig tuig en prachtige paarden natuurlijk
timokyana