Ibiza 2014

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vesceron

Re: Ibiza 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 14:22

Hahaha ja hoor mag je vragen, logische vraag ook wel :+ maar dat komt omdat ik (grootendeels) naar Ibiza ga voor de feesten en dus toch elke vakantie bijna elke club zie :-)
In principe zijn alle clubs zonder limiet he, het gootste deel van de kaartjes worden zonder datum verkocht, dus als ik nu een kaartje koop voor de vrijdag van Pacha, kan ik die het hele jaar op een willekeurige vrijdag gebruiken :j
Dat geld voor alle club's alleen Pacha is relatief klein en toch erg populair.

En inderdaad smaken verschillen gelukkig :-) vooralsnog is het (een van) de populairste club van Ibiza dus wellicht ben ik een van de weinige die er zo over denkt. Met de service is naar mijn mening overigens ook niks mis hoor, gewoon niet mijn favoriete tent :-)

Dan ben ik weer nieuwsgierig :o ben je ook in andere clubs geweest op Ibiza?

Humphry

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 17:04

Hmm de kaarten die ik kocht voor Pacha, o.a. voor David Guetta hadden echt een datum en vol was ook echt vol ? De rij voor zonder kaartje ging al na 15 minuten dicht. Enfin, andere clubs zoals Eden, Amnesia en Privilege waren ook wel leuk, maar ik vond de sfeer in Pacha toch wel echt bepalend, en daarom mijn favoriet..( misschien omdat er daar toen geen speciale gasten/ dj's waren, het voelde een beetje als uitgaan in Rotterdam.. :o )

Kirstenn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 12:48

Ik ga maandag een vakantie boeken naar Ibiza, Hotel Presidente in Portinatx. Iemand tips over de bussen?