Tulandro schreef:xSlvna schreef:Gaia zoo, wat een dom park. Is bij mij om de hoek, maar vind het een verschrikking, wandelpark.
Wij gaan altijd naar Duisburg. Dolfijnenshows, goedkoop, geen sluitingstijd, nachtdieren komen fijn uit hun hok als het donker wordt.
Edit: En niemand die zeurt als je over de leuning hangt en een Giraffe aait, of een neusbeertje, of een schildpad...
Ik hoop toch echt dat dit geen serieuze post is.
Mee eens....
Ik ben van mening dat je niet over de leuning moet hangen om dierem aan te raken.
En dieren zijn hun nachtrust nodig, niet nog lawaaiierige mensen aan hun kop hebben snachts.
Ik hoef niet naar dat park, bah.

. Daar ben ik het dus echt niet mee eens. Mensen vinden dat dieren veel ruimte moeten hebben, maar dan willen ze wel dat de dieren lekker dichtbij staan.
Enige minpuntje vind ik dat ze zoveel aan het verbouwen zijn en blijven verbouwen. Nu heb ik een abonnement dus kan bij wijze van de volgende dag weer, maar als je heel 't land door rijd om een leuke dag te hebben en veel dieren te zien maar dan blijk je in een gedeeltelijke bouwput terecht te komen. Zonde.