hotel of b&b in utrecht, tips?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: hotel of b&b in utrecht, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 10:55

Graag gedaan! :)

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 14:52

In het weekend of buiten kantooruren kan je ook prima parkeren op het Rachmaninoffplantsoen. Met de sneltram (halte 24 oktoberplein, dat is 2 minuten lopen) ben je in denk ik 3 minuten op CS. Ideaal.
En is gratis!

Edit: doordeweeks ook, maar aan dat parkeerterrein zit ook het gemeentekantoor, dus erg vol dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 15:03

Dat is 's nachts een goed kwartier teruglopen denk ik?

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 15:11

Jans schreef:
Dat is 's nachts een goed kwartier teruglopen denk ik?

Ja, of 7 euro met de taxi.
Maar ging er vanuit dat TS ín de stad bleef slapen.

(edit: en dat je niet perse je auto erbij hoeft te zetten als je er zo snel bent).
Maar los daarvan ook een handige tip voor anderen die in het weekend naar Utrecht moeten.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-14 19:39

Iedereen echt super bedankt voor alle tips!! Het is uiteindelijk gelukt om via airbnb een kamer te boeken in het centrum en met parkeermogelijkheid. Kunnen dus mooi zaterdagochtend de auto er alvast neerzetten, en dan lopend naar de beurs en s avonds lopend de stad in. Dus helemaal blij dat het gelukt is!! :D

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-14 20:04

Als iemand trouwens nog een goede tip heeft om lekker uit eten te gaan is dat ook van harte welkom! haha :D We zijn bijvoorbeeld gek op leuke tapas restaurantjes oid. Ik woon idd op Texel, en ben totaal niet bekend in Utrecht en vriendin ook niet echt dus we hebben continue met google maps en de ns en connexxion site erbij zitten zoeken ivm de plek haha

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 20:07

Volgens mij zit er op de Voorstraat een tapasrestaurant
El Mundo, je loopt zo vanaf 't Neude de Voorstraat in. Zit trouwens ook een heerlijk Indonesisch restaurant.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 22:23

Langs de gracht zitten een hoop leuke restaurantjes, maar ook in de zakkedragerssteeg en de Drieharingstraat kan je erg lekker eten!

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 00:58

Karin schreef:
Bij Hilversum Sportpark kun je ook gratis parkeren.

Maar handig zeg, die P+R Toen ik jaren geleden uit Utrecht vertrok waren ze net de hele stationsomgeving bij Overvecht opnieuw aan het inrichten. Ik ga daar binnenkort eens kijken, thanks! :)

Voor mij gaat het vooral om een avondje muziek in Utrecht of als ik er eens op zaterdagmiddag moet zijn. Dan is zo'n parkeerplaats en verder met bus of trein handiger en voordeliger dan met je auto de binnenstad in.

Volgens mij is het bij het Tuindorpcomplex ook nog steeds gratis parkeren! Stoppen ook bussen voor de deur :)