Subtropische zwembaden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nordsvensk

Re: Subtropische zwembaden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 00:13

Centerparks in Dalen, Hutteheugte. Ben ik al een paar keer geweest. Echt mooi zwembad. :)

Wel in het noorden..

_Loekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 08:50

Centerparcs de Vossenmeren

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 19:36

Centerparks het Heijderbosch vind ik een echte aanrader!
Vooral die wildwaterbaan is érg gaaf :)) En verder nog een glijbaan, golven en bij de vissen zwemmen (met je duikbril kan je de vissen achter glas zien).

Clausch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 01:05

Klopt, is zeker gaaf! Ben er ook pas een weekendje geweest.
Daarnaast vind ik een weekendje Centerparks altijd leuk, best burgerlijk eigenlijk.
We gaan ook nog weleens met vriendinnenweekend.
Heb trouwens laatst geboekt met deze actiecode. Scheelde toch weer een stukje, (bijna) genoeg om dit jaar nog een weekendje extra te gaan.

anouk97x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 01:07

De sheg in deventer is erg leuk heijdenbos en waar je al bent geweest in den bosch en Eindhoven in oss zit ook wel een leuke

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 01:18

Ik vind het tikibad echt geweldig.
Ben er drie keer geweest op een speciaal georganiseerde dag, max 200 mensen o.i.d. in het zwembad.
Dat was toen echt een paradijs! Dan mocht je 3 uur zwemmen, nou na drie uur druip je met je tong op je blote voeten richting de kleedhokjes hoor! Had ik alle glijbanen 20 keer gehad! :')

Nadeel is dat het vaak echt gru-we-lijk druk is als je niet met zoiets gaat als waar ik het geluk mee had.
Als je in een vakantie oid gaat:
Er past 13 of 1400 man in dat zwembad, 1 eruit 1 erin is de regel als het vol zit.
Dan wil je er dus echt niet zijn! :o

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 01:22

anouk97x schreef:
De sheg in deventer is erg leuk heijdenbos en waar je al bent geweest in den bosch en Eindhoven in oss zit ook wel een leuke

Ik vond de scheg in deventer tegenvallen. Water was aan de koude kant voor een subtropisch zwembad, glijbanen vielen tegen (ook de wildwaterbaan). Wij hadden gehoopt een dag te vullen maar na 1 uur zijn we gaan omkleden. Ook van het ijslandsbadhuis (waar de sauna en stoomcabine oa zitten) viel tegen. Voor mij hoort ook een bubbelbad lekker warm te zijn, maar deze was koud... Sauna was wel goed, voetenbad waar op de kraan een rood tekentje staat (wat dus warm zou moeten zijn) was koud.
Overigens zag het er wel leuk uit en zouden kinderen het er denk ik wel goed naar hun zin hebben, maar voor 20+ (zonder kids) raad ik deze af.

Voor mij voldoet een subtropisch zwembad pas wanneer het water warm is, natuurlijke (of in neppel vorm) decoraties, wildwater baan, evt golfslagbad, bubbelbaden etc. Dit heb k bij centerpatcs al aantal keer gehad maar welke dat waren geen idee meer, maar kan dus goed dat deze al genoemd zijn.

baszo17

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 01:37

Huttenheugtr van centerparks

of de scheg in deventer

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 01:56

moonfish13 schreef:
Ik vind het tikibad echt geweldig.
Ben er drie keer geweest op een speciaal georganiseerde dag, max 200 mensen o.i.d. in het zwembad.
Dat was toen echt een paradijs! Dan mocht je 3 uur zwemmen, nou na drie uur druip je met je tong op je blote voeten richting de kleedhokjes hoor! Had ik alle glijbanen 20 keer gehad! :')

Nadeel is dat het vaak echt gru-we-lijk druk is als je niet met zoiets gaat als waar ik het geluk mee had.
Als je in een vakantie oid gaat:
Er past 13 of 1400 man in dat zwembad, 1 eruit 1 erin is de regel als het vol zit.
Dan wil je er dus echt niet zijn! :o

Ik heb gewerkt in het tikibad en buiten de vakanties is het echt heel stil daar. Weekenden wel iets drukker maar prima te doen. Aanrader als je van glijbanen houd kwa zwemmen zelf is het niet heel veel.