Vind het een leuk initiatief! Ligt er alleen wel erg aan wanneer jullie gaan, heb namelijk van 27 Juli tot 23 aug. al Kreta in de planning staan. Dus mogt het vroeg in Juli zijn dan zou ik eventueel wel interesse hebben.
LittleRose
Geplaatst: 17-02-14 22:26
Zelf zou ik wel begin juli willen.. weet niet wat de rest wilt..
ik moet me helaas afmelden, we gaan met ons thuis op vakantie, een vriendin heeft me onverwachts uitgenodigd en daarnaast gaan de wedstrijden gewoon door. Iedereen heel veel plezier alvast en wie weet volgend jaar
ilovemoney leuk dat je ook mee wilt, We gaan naar het buitenland en een jongerenreis leek ons wel een optie, als we een vast groepje hebben van 4/6 personen willen we gaan kijken waar we heen gaan!
Mallorca was wel leuk ! Zaten ook dicht bij megapark dacht ik die buurt van de duitsers ! Wat je dazr allemaal ziet Zij leven echt methet gedacht waar ik snachts mee eindig moet ik als eerste terug beginnen.
maar persoonlijk vond ik salou toch net wat leuker
LittleRose
Geplaatst: 19-02-14 20:08
Volgens mij wel de oudste hier hahah.. maar ik voel me nog jong hoor
Mijn budget is ook niet heel groot.
Misschien handig om aan te geven wanneer het iedereen het beste uit zou komen. Bij mij eind juni begin juli ivm werk.
Ja goed idee niet iedereen heeft natuurlijk de zelfde tijd vakantie in de zomer periode. Misschien goed idee om zo even een lijstje te maken met de datum's van de zomer vakantie ?
Lijkt me wel een goed idee om een keertje af te spreken van te voren dan. Wat bedoelen jullie met Spanje? Want Mallorca lijkt mij bijvoorbeeld wel leuk, maar Blanes/ Lloret daar heb ik niet zo'n behoefte meer aan, toch wel een beetje de leeftijd van voorbij.
Zou bij mij dus echt gaan van ergens tussen 1 tot 26 Juli.