Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Bij de balie kan je dan inchecken en krijg je je kamer aangewezen. 
Zo'n polsbandje is heel erg handig want als je de boulevard op loopt en ze willen je weer een eet tent in lokken hoef je alleen maar je arm in de lucht te steken en soms doen ze al geen eens de moeite.

Drinken kun je ook gewoon de hele dag door nemen ook alcoholische dranken.

:D

Zo zie je maar weer hoe de ervaringen verschillen. Ontbijt was wel top, maar avondeten stuk minder.

Ach ja misschien zijn wij wel kieskeurig.

Dat bubbelbad op het dakterras is inderdaad geliefd heb er ook maar een keer gebruik van gemaakt helaas.

hoop dat de all in goed te doen is.
Wij zouden eigenlijk eind oktober naar Gran Canaria gaan maar gezien ik het ontslag heb genomen hebben wij de vakantie verzet naar 25 augustus, duurt nog even maar is in elk geval al een stuk dichter bij dan oktober!
(kan ook door haar komen natuurlijk haha)
Wij hadden in de middag een pauze waarbij we eten en drinken kregen en waar de mogelijkheid er was kameel te rijden. 

c_esther schreef:Ik reageer maar even hier, anders moet er een nieuw topic komen
Ik ga deze zomer 2 maanden op Gran Canaria werken in HD Parque Cristobal. Iemand hier al is geweest?
. Hotel Escorial was ook erg goed! Geen enkele dag voorbij laten gaan zonder lekkere cocktail, sagria of Baileys 

Gelukkig hadden wij zelf er geen last van.