Ik ga kamperen en ik neem mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 20:09

Ik zweer echt bij boodschappenkratjes ipv kasten, makkelijk in de auto en ook makkelijk stapelbaar in de tent.

Extra plastic voor onder de tent is onmisbaar.

Denk er aan dat het in een tent flink veel kouder en vooral vochtiger is, extra isolatie onder luchtbed + extra deken is geen overbodige luxe.

Wij koken met een skottle + 1 extra gasbrander met pan.

Waslijntje + wasknijper, bijvoorbeeld om handdoek / zwemkleding / theedoek op te hangen.

Taucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 20:22

Ergens hierboven staat Biotex genoemd. Handig idd om mee te nemen, zeker handig om dan ook de juiste mee te nemen. De blauwe kun je namelijk voor handwas en wasmachine gebruiken. De groene alleen voor handwas.
Weet je niet zeker of je misschien beschikking hebt over een wasmachine; neem de blauwe :)

Geen speciale kampeertips, gewoon handige dingen voor alle reizigers:

Maak een aantal kopieën of scans van alle waardepapieren die je mee neemt. Zet hier ook de hulplijn telefoonnummers bij, voor zover ze er niet al op staan. Dus van de autopapieren, paspoort, medische papieren en alle kleine pasjes. Mocht er namelijk iets gestolen worden dan heb je altijd nog alle gegevens bij de hand.
Bewaar een kopie in je toilettas en geef (of mail) er een aan goede vrienden.

Informeer ruim van te voren hoe het zit met je belkosten in het buitenland. En zit je bij de ING, dan zet je pas op wereld als je buiten Europa gaat vertoeven.