Mensen daar zijn echt niet vriendelijk, werd op het strand uitgescholden voor 'party h**r', omdat wij op bedje lagen die betaald moesten worden en wij dat niet wisten dus ergens ander gingen liggen..
Hotel was ook niks.. Zwembad was vies, eten iedere dag hetzelfde (dit is natuurlijk wel altijd anders bij andere hotels..) Nee, ik zou er nooit meer terug gaan.. Voelde me daar ook nou niet echt super veilig ofzo..
Vorig jaar naar Kreta geweest, vla bij Cherso, heeeeeeeel leuk! Vriendelijke mensen daar, mooi strand en heerlijke zee. Dáár zou ik nog wel eens terug willen gaan.
Mallorca is geweldig! Ben er 5 x geweest El Arenal kun je juist erg leuk stappen! Je hebt inderdaad wel echt een duits en een nederlands gedeelte. Maar in het Nederlandse gedeelte kun je echt wel los gaan hoor! Afgelopen 3 x naar hotel Palma Bay geweest, culinair en qua luxe niet heel veel, maar goed... Het is maar net wat je prioriteiten zijn. Wij gingen altijd rond 11 uur de boulevard op, dan begonnen we bij Double Dutch, daarna Shooters (echt geweldige tent) tot sluit en dan nog Veronica en als afsluiter de Heineken Bar, top avonden gehad daar (Verder heb je nog Cocktails& Dreams, hoek van Holland, Beach House, Club NL (veel hardstyle) en nog een paar)
In het Duitse gedeelte heb je Mega Park(is ook echt mega en niet normaal eigenlijk...haha), en idd, heel veel anderen.
Ook (sterke) drank in de supermarkt daar kost niet zoveel. (30 ct voor een blikje bier bijv.) Je kunt er genoeg doen (wij hebben 4x4 gereden in de 'bergen', gedoken, met zo'n powerboat meegeweest, Palma bezocht, paardgereden(El Rancho Grande is echt een aanrader!) etc) Ook kun je naar BCM, een erg grote discotheek in Magaluf, je betaalt (vorig jaar dan) 45 euro, daar zit de busreis, entree en al je drinken (all you can drink) bij in. Is ook leuk om een x meegemaakt te hebben. O.A. een erg grote schuimparty!
Nu ik dit typ wil ik het liefst weer boeken! Hihi
Alvast heel veel plezier, met waar je ook heen gaat!
Radiostilte
Geplaatst: 31-01-14 10:18
Ik zou voor Salou gaan of anders al gedacht aan Lloret de Mar?
Laatst bijgewerkt door Radiostilte op 13-07-23 19:22, in het totaal 1 keer bewerkt