delerium schreef:Qua reis: de eerste keer dat ik ging vliegen was dat in mijn eentje van Amsterdam naar Adelaide. En hoewel ik er niet echt tegenop zag is de reis me alleen maar meegevallen en had ik het ontzéttend druk met vanalles en nog wat. De vliegtuigen zijn voor die lange reizen echt groot, en daardoor gaat het ook allemaal heel vloeiend. Heb me heel goed vermaakt met het kijken van films en het spelen van spelletjes op dat tvschermpje in de stoel. Ideaal. Mooie uitzichten, heerlijk. Probeer er gewoon in te stappen met de wetenschap dat het nog wel even gaat duren en dat je vooral niet moet gaan zitten wachten tot je er bent. Maar entertain jezelf! Neem een boek mee, een puzzelboek, of begin met het aanleggen van je blog. Schrijf een heel verhaal over wat je verwacht, wat je gaat leren en hoe je er nu in staat. Helemaal leuk voor als je weer in NL bent en het vreet tijd.
Ja ach ik weet ook wel dat het allemaal mee zal vallen, maar soms overvalt dat nerveuze gevoel me gewoon even
ik vlieg eigenlijk ook nog twee keer de nacht in, ik vertrek om 9 uur in de avond in Nederland.. En de tweede vlucht moet ik eigenlijk veel slapen, dan kom ik om 9.40 in de ochtend Australische tijd aan. Dan ben ik al een klein beetje gewend aan het tijdsverschil
Ik neem inderdaad een boek mee, het nieuwste deel van de Bridget Jones serie ligt er al klaar voor
de iPad gaat sowieso ook mee..