evanescence schreef:Resistance: misschien kan je 'binnen rollen' via een stage?
ik heb daar via mijn stage flink genetwerkt!alleen heb ik er in Nederland niet zo veel aan nu..
Wat bedoel je met genetwerkt? En hoe kwam je daar dan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
evanescence schreef:Resistance: misschien kan je 'binnen rollen' via een stage?
ik heb daar via mijn stage flink genetwerkt!alleen heb ik er in Nederland niet zo veel aan nu..
TammyVN schreef:Resistance, gewoon door oefenen. Ik heb ook jaren lang alles gedaan zonder studie oid. Begin pas na volgende week met lessen fotografie. About time. En idd wat evanescence zegt, misschien lukt het met een stage en dan flink netwerken? (Netwerken is contacten maken die je verder kunnen helpen in het wereldje!
).
Thesserd, duur is het zeker, maar er zijn wel manieren om het toch nog 'goedkoop' te maken hoor.
TammyVN schreef:Haha ik word ook altijd verscheurt tussen jaloezie en het super leuk vinden voor diegene.
evanescence schreef:Daffie1986: Super gaaf!
ik heb even in je profiel gespiekt! En zie dat je in Invercargill woont!geweldige plaats!
zouden jullie ook daar een bedrijf willen opstarten? Of heeft een andere plaats jullie voorkeur?
evanescence schreef:Misschien weet 1 van jullie dat wel! Ik kan het nergens vinden!
is het toe gestaan om eten uit nieuw-zeeland mee te nemen naar Nederland? Denkend aan: watties spagettie on toast. (die blikjes) of de koekjes van koekie Time?
daffie1986 schreef:evanescence schreef:Misschien weet 1 van jullie dat wel! Ik kan het nergens vinden!
is het toe gestaan om eten uit nieuw-zeeland mee te nemen naar Nederland? Denkend aan: watties spagettie on toast. (die blikjes) of de koekjes van koekie Time?
Stop het in je handbagage. Als er naar gevraagd wordt gewoon aangeven en dan krijg je vanzelf te horen of het nederland in mag. In ieder geval neit verstoppen en over liegen.
off-topic, heb al een paar keer die potjes zien staan watties spaghettie on toast, maar wat is dat nu eigenlijk precies? Durf het niet mee te nemen