Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Solleke_Noah schreef:Ik zou het zelf niet doenMoest je geen kindje hebben (als is jouw kindje wel nog erg jong) of eigen paarden, dan zou ik meteen zeggen: gaan! Zo'n kans moet je nemen!
Maar ik zou er mijn paarden niet om willen achterlatenEn weet uit ervaring hoe gek grootouders van hun kleinkind kunnen zijn (denk dat mijn schoonouders serieus zouden huilen als schoonbroer + kind besluit te gaan emigreren
)
Succes met de keuze, lijkt me erg moeilijk!
Goof schreef:Solleke_Noah schreef:En weet uit ervaring hoe gek grootouders van hun kleinkind kunnen zijn
Moet dat dan een reden zijn om je eigen wensen en kansen aan de kant te schuiven?
Ik zou met bovenstaande geen rekening houden.
kleinvosje schreef:Solleke_Noah schreef:Ik zou het zelf niet doenMoest je geen kindje hebben (als is jouw kindje wel nog erg jong) of eigen paarden, dan zou ik meteen zeggen: gaan! Zo'n kans moet je nemen!
Maar ik zou er mijn paarden niet om willen achterlatenEn weet uit ervaring hoe gek grootouders van hun kleinkind kunnen zijn (denk dat mijn schoonouders serieus zouden huilen als schoonbroer + kind besluit te gaan emigreren
)
Succes met de keuze, lijkt me erg moeilijk!
Mijn moeder heeft hard gehuild toen ze hoorde van onze plannen. Maar net wat Goof zegt, ze wil ons geluk niet in de weg staan. Het is onze keuze. Ze heeft liever dat we het proberen en er mogelijk achter komen dat het niet werkt, dan dat we omwille van de familie niet gaan en dan spijt krijgen dat we het niet geprobeerd hebben.
Citaat:we zijn nooit in Canada geweest... maar goed dat hoeft de pret niet te drukken
KingYasFenn schreef:Enorm enorm enorm goed nadenken of je wel zo ver van familie af kunt zijn.
Ben je emotioneel en je vriend, stabiel genoeg om dit aan te kunnen, alsin.. je gaat een enorm eenzame tijd tegemoet helemaal omdat jij waarschijnlijk niet gaat werken en niet zomaar een nieuwe vriendenkring opbouwt.
zonder werk of school of vroeger etc. is vrienden maken niet zo makkelijk hoor,
en de Canadese zijn over het algemeen heel blij met toeristen, maar echte mensen die er komen werken en wonen is worden niet altijd vrolijk aangekeken...
KingYasFenn schreef:Canadese zijn over het algemeen heel blij met toeristen, maar echte mensen die er komen werken en wonen is worden niet altijd vrolijk aangekeken...