Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HorseyDude schreef:liliekska schreef:Haha dat grootste vliegtuig is eng als ie opstijgt!!!! Pensionstal van een vriendin zit daar en kan je heel goed zien
Awwww, worden de paarden niet steeds heel bang als steeds zo'n grote stalen vogel komt overdenderen?
Liek_ schreef:Een Boeing 777-800 bestaat (nog) nietLeuke foto's wel. Jammer dat het zo onmogelijk gemaakt wordt om te spotten langs de banen.
HorseyDude schreef:MarliesV schreef:Ga me nou vertellen dat ik de DREAMLINER op de plaat heb gezet?De 777 is de Dreamliner van Boeing, nieuwste toestel en eigenlijk de tegenhanger van de A350 van Airbus.![]()
Ragdollcat schreef:Ontzettend leuk!
Waar en hoe kan je je auto er kwijtraken en waar was dat precies? Dan ga ik er met mijn liefje erheen, hij is er gek van!
We gingen steeds naar de Polderbaan en of in Vijfhuizen naar een spotplaats. Maar dit is veel mooier en dichterbij.
De grootste vliegtuig ter wereld vliegt elke dag pal boven onze huis richting shiphol een machtig gezicht.
ManonGrr schreef:HD, je woont in schiedam. Dan kan je bij zestienhoven (of the hague airport tegenwoordig) ook mooi vliegtuigen spotten! Daar zijn aan twee kanten van de landingsbanen (wel buiten het hek) hele mooie plekken gemaakt waar je kunt kijken!
HorseyDude schreef:ManonGrr schreef:HD, je woont in schiedam. Dan kan je bij zestienhoven (of the hague airport tegenwoordig) ook mooi vliegtuigen spotten! Daar zijn aan twee kanten van de landingsbanen (wel buiten het hek) hele mooie plekken gemaakt waar je kunt kijken!
Al geprobeerd en mijn arme cameraatje reikte niet tot aan de landingsbaan... Dusja, dan wijk je uit naar Schiphol!
HorseyDude schreef:Ragdollcat schreef:Ontzettend leuk!
Waar en hoe kan je je auto er kwijtraken en waar was dat precies? Dan ga ik er met mijn liefje erheen, hij is er gek van!
We gingen steeds naar de Polderbaan en of in Vijfhuizen naar een spotplaats. Maar dit is veel mooier en dichterbij.
De grootste vliegtuig ter wereld vliegt elke dag pal boven onze huis richting shiphol een machtig gezicht.
Zoals gezegd op het Panorama deck (heeeeeeeeeeeeeeeelemaal boven! Er staat ook een grote Fokker 100 opgesteld die je kan bezoeken, KIJK UIT ALS JE GAAT ZITTEN ACHTERIN VOOR JE KNARRIE!) en je auto kan je kwijt op het parkeerterrein. Op het pano-deck kan je (ik dacht) 3 secties zien waar ze in en uitboarden. Voor Spotters is er heulll veel te zien, eigenlijk beter dan bij een startbaan koukleumen...
yarrah schreef:Ik vind schiphol ook gaaaffff.
Wij komen ook altijd voor 3 uur voor vertrek en dan snel de koffers in leveren en dan lekker kijken op het panoramadek. Volgend jaar zal dat niet lukken want we vertrekken dan in febrdan zal het op het dek wel wat frisjes zijn.