Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mie123gie schreef:Wij zijn vorig jaar naar Panama en Colombia geweest, het is daar super goed koop en de zweer is er zo leuk, je kunt daar dagen rond zwerfen. Iedereen is er zo lief en behulpzaam en paardrijlaarzen zijn er ook heel goed koop(heb in Panama met de hand op maat laten maken voor 150 euro en ze doen het nog steeds)
Douraque schreef:Ik denk dat er wel voorwaarden aan zijn verbonden, anders zou het volgens mij aardig uit de hand kunnen lopen. Indien je echt overal heen kunt gaan zou ik echt voor een droombestemming kiezen waarnaartoe je normaal gesproken echt niet naartoe kan zoals: Fiji, de Malledieven of Paaseiland. In ieder geval iets in die richting
Reusje0504 schreef:Vriendlief vind Australie eng ivm haaien dodelijke kwallen en allerlei andere dodelijke beesten dus ik weet niet of hij daarheen durft haha.
sallandval schreef:Ik zou persoonlijk naar Las Vegas gaan, alles is daar erg goedkoop omdat het meeste geld komt van de gokkende medemens. Ik vind het érg leuk en er zijn heel veel gratis bezienswaardigheden http://www.vegas.com/attractions/free-attractions-las-vegas/.
Wij zijn vorig jaar voor 650 euro pp een week naar Vegas geweest; dat was vlucht+hotel+auto (wel buiten het hoogseizoen). Een auto is wel aan te raden, dan kun je naar de beroemde strip zonder dat je per se daar in een duur hotel zit en kun je ook nog een dagje naar de grand canyon gaan bv.