2 vliegtickets naar keuze gewonnen maar...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 15:34

Allereerst van harte gefeliciteerd met je prijs. Wat ik mij afvraag is of je de belasting moet betalen op de tickets of dat je aan bepaalde voorwaarden moet doen?

Maureen_M

Re: 2 vliegtickets naar keuze gewonnen maar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 15:35

Ik zou echt naar Brazilië gaan!

Je zal daar zeker weten de tijd van je leven hebben :)

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 15:39

Wij zijn vorig jaar naar Panama en Colombia geweest, het is daar super goed koop en de zweer is er zo leuk, je kunt daar dagen rond zwerfen. Iedereen is er zo lief en behulpzaam en paardrijlaarzen zijn er ook heel goed koop ;) (heb in Panama met de hand op maat laten maken voor 150 euro en ze doen het nog steeds)

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 15:43

mie123gie schreef:
Wij zijn vorig jaar naar Panama en Colombia geweest, het is daar super goed koop en de zweer is er zo leuk, je kunt daar dagen rond zwerfen. Iedereen is er zo lief en behulpzaam en paardrijlaarzen zijn er ook heel goed koop ;) (heb in Panama met de hand op maat laten maken voor 150 euro en ze doen het nog steeds)

zweer? :? :')

TS ik zou ook denken aan Zuid Afrika.
Het noorden is goedkoper dan het zuiden (kaapstad en omgeving) maar het is zó'n allejezus helemaal te gek megatof land. <3 <3 <3

Zelf ga ik in 2015 naar Bali, OOK te gek (hoop ik) maar ik begreep dat die kanten voor jou niet zo aanlokkelijk waren omdat jullie daar al heen gaan.

Wat ik me dan ook nog afvraag: waarom de tickets niet voor Thailand bewaren en daar een hele goedkope vakantie van maken?

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 15:44

Ah cool je hebt de tickets van Heineken gewonnen haha!
Zag de actie al voorbij komen op FB!

Canada is gaaf en Australië. Zijn de tickets zo duur dat je dat normaal niet snel zou doen.
Maare het zijn toch wel retourtickets he? :D

Wat zijn de voorwaarden? Die zou ik wel ff checken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 15:48

Las vegas is leuk, ik ben er ook geweest, maar niet voor 2 weken hoor, met 2 a 3 dagen heb je las vegas ook wel weer gezien hoor, het is namelijk 1 grote lange weg met heel veel hotels met gokhallen er in (wel erg tof) ben er ook geweest, maar niet voor 2 weken imo

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 15:54

Ik denk dat er wel voorwaarden aan zijn verbonden, anders zou het volgens mij aardig uit de hand kunnen lopen. Indien je echt overal heen kunt gaan zou ik echt voor een droombestemming kiezen waarnaartoe je normaal gesproken echt niet naartoe kan zoals: Fiji, de Malledieven of Paaseiland. In ieder geval iets in die richting

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-13 15:59

Heineken gaf aan dat intercontinentaal etc allemaal mag, KLM gaat ons nog benaderen voor verdere voorwaarden zoals binnen welke tijd enzo. Waarschijnlijk een jaar dus daarom kunnen we de tickets niet voor Thailand gebruiken (plus die kosten in juli rond de 600 euro, valt mee). As het een half jaar is gaan we met kerst.

Voor de rest genoeg ideeen opgedaan! Vriendlief vind Australie eng ivm haaien dodelijke kwallen en allerlei andere dodelijke beesten dus ik weet niet of hij daarheen durft haha. Zuid afrika en canada staan wel op mijn lijstje om meer info op te zoeken! Nieuw Zeeland lijkt mij fantastisch maar niet in Juli, ivm het klimaat. In 2015 gaan we naar Thailand maar bezoeken daar missvhien meerdere landen bijv ook Maleisie of Indonesie oid, dus denk niet dat we dat kiezen

Paaseiland en bora bora etc zijn idd heeeeele dure tickests, maar het leven is daar ook erg duur dus dat wordt hem niet (denk ook niet dat dat kan met de voorwaarden :P)

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 16:06

Zuid Afrika!! Daar moet je echt eens gezien hebben.

Er is een topic op bokt, daar kan je hoop goede tips vinden.

[BEU] Zuid Afrika 2013

Edit: link erbij gezet
Laatst bijgewerkt door samoth op 30-09-13 16:08, in het totaal 1 keer bewerkt

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 16:07

Ik zou naar Australië gaan. Je moet gewoon kijken hoe weinig je kwijt bent voor een retourtje. Tickets naar daar zijn al gauw 1300 euro dus als je alleen de belasting moet betalen scheelt je dat al iets van 900 euro.

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 19:38

Douraque schreef:
Ik denk dat er wel voorwaarden aan zijn verbonden, anders zou het volgens mij aardig uit de hand kunnen lopen. Indien je echt overal heen kunt gaan zou ik echt voor een droombestemming kiezen waarnaartoe je normaal gesproken echt niet naartoe kan zoals: Fiji, de Malledieven of Paaseiland. In ieder geval iets in die richting

Ik zou ook een bestemming kiezen waar je anders niet zo snel heen zou gaan. Zonde om een vliegticket te gebruiken voor een retourtje Canada (wat je vast al voor €500 pp kan vinden) terwijl je bijvoorbeeld ook naar Australië kan vliegen (wat normaal zo'n €1200 kost) :)

hartjeDaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 19:46

Ik zou zelf naar Australie gaan. Dubai is ook er leuk en het leven is daar niet echt duur.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 20:53

Reusje0504 schreef:
Vriendlief vind Australie eng ivm haaien dodelijke kwallen en allerlei andere dodelijke beesten dus ik weet niet of hij daarheen durft haha.

Ik ben er nu 4 keer geweest en ik leef nog steeds :+

Ik zou zeker een bestemming als deze kiezen, zoals eerder gezegd zijn tickets gewoon heel duur en als je ze dan toch krijgt moet je er gebruik van maken.
IN het zuiden van Australie is het koud in juli ja, ik heb er afgelopen zomer gekampeerd en het waren de koudste nachten ooit, maar ga je richting het noorden zweet je je kleding uit. Je vindt er alles aan temperaturen, klimaten en landschappen ;)
En als je pas in de zomer zou gaan kun je genoeg sparen om daar wat rond te reizen en te verblijven, dat is echt geen probleem.

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 20:57

sallandval schreef:
Ik zou persoonlijk naar Las Vegas gaan, alles is daar erg goedkoop omdat het meeste geld komt van de gokkende medemens. Ik vind het érg leuk en er zijn heel veel gratis bezienswaardigheden http://www.vegas.com/attractions/free-attractions-las-vegas/.

Wij zijn vorig jaar voor 650 euro pp een week naar Vegas geweest; dat was vlucht+hotel+auto (wel buiten het hoogseizoen). Een auto is wel aan te raden, dan kun je naar de beroemde strip zonder dat je per se daar in een duur hotel zit en kun je ook nog een dagje naar de grand canyon gaan bv.

Ummm op the Strip betaalde ik afgelopen augustus 7 dollar voor een corona.. Dat is niet erg goedkoop...

TS: Wat dacht je van de Malediven of Zanzibar of Madegascar?

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 21:00

Als je in juli naar Australie gaat en bijv vliegt op Brisbane en naar boven trekt heb je mooi weer.
Google maar eens.

800-1000 euro p.p wil je extra kwijt zijn? Ga dan niet met een camper reizen, dat is duur.

Ik kan je verder USA aanbevelen. Je krijgt overal veel korting en kunt via Priceline bieden op hotelkamers.
De benzine is er goedkoop en je hebt er voor weinig een autootje om mee rond te rijden.
Ga je in juli een aantal Nationale Parken bekijken dan kan je prima met de tent gaan. Bespaar je erg veel geld.

Uit eten is daar ook niet duur en vanwege grote porties hoef je niet veel te bestellen ;)

Ik kan je veel vertellen over USA dus als je vragen hebt dan stel je ze maar! ;)

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 09:55

Malediven en madagascar zijn wel erg gaaf maar lijken me niet echt goedkoop! Ik ga eens op onderzoek uit hihi. De USA lijkt me fantastisch maar dan ga ik liever een keer 6-8 weken een mooie road trip maken :) bedankt voor alle tips!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 10:14

ja dat zou ik inderdaad ook doen als je naar de USA gaat, wij hebben ook 4 weken rondreis gemaakt door amerika, van san fransisco naar denver, érg gaaf maar niet voor 2 weken, 4 is eigenlijk ook te kort!

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 10:14

Weet het niet zeker maar dacht dat de malediven helemaal niet zo duur is. Ik zou echt daarheen gaan, sprookjeseilanden <3

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 11:57

Oh dat valt echt heeel erg mee!! Heb al leuke hotels gezien voor een paar tientjes per nacht:) Malediven staan nu op nummer 1!!

Edit we hebben ook de voorwaarden gekregen, het moet een KLM bestemming zijn met vertrek vanaf schiphol, binnen ern jaar vertrekken en maximaal 3 maanden verblijfsduur. Er is geen bestedinglimiet of belastingbetaling! De vliegtickets zijn niet overdraagbaar

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 12:59

Malediven it is then, aangezien KLM daar ook op vliegt :D

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 13:10

Wauw! Wat een prijs, stiekem jaloers.

Eerste wat in me op kwam hup naar bora bora, als er dan toch geen bestedingslimiet is! :) Maar ach dit is natuurlijk wel een mega dure plek om te leven.

Zal wel een plek kiezen waar je niet weer zal komen omdat de tickets te duur zijn. Ben erg benieuwd wat het uiteindelijk word!

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 13:14

Indonesie? Super gaaf, mooie natuur en goedkoop!
Vooral de minder toeristische eilanden is het echt goedkoop leven. En voor heel weinig geld kan je daar vliegtickets kopen naar de andere indonesische eilanden.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 13:17

En Hawaii? Leven is daar wel ietsje duurder maar de tickets kosten ook al zo'n 1400 euro per stuk.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 13:48

Bonaire?

BoefJMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 14:01

Wauw, ik ben jaloers!
Ik zelf zou voor Madagaskar gaan, enorm dure tickets en een bestemming waar je anders nooit heen zou gaan!