En als je hem vandaag besteld en morgen laat bezorgen op je nieuwe adres.. Of thuis, want het is voor 11uur binnen! Of leveren ze niet in Belgie.. Als je al door en door koud bent helpt ook fleece niet!
Pff ik haat afscheid nemen... Mn beste vriendin en ik hadden het er net toch wel even moeilijk mee.. We doen altijd alles samen in de paarden, zeker jonge paarden doen we samen. En nu heeft zij een jong paard wat ze mag rijden, en ga ik naar belgie met veel jonge paarden rijden.. We need each other...
En nu lig ik nogsteeds wakker.. Terwijl ik juist nu mn slaap nodig heb. Na die 6 weken kwam ik nog amper vooruit.. Helaas ben ik er wel een soort van aan gewend.. Ik slaap al slecht sinds ik 13 of 14 ben.. Hopelijk val ik snel in slaap..
Mando
Geplaatst: 20-09-13 07:00
Vandaag is de dag!!!!!!!!!!!!!!
Die schoppen hebben dus wel geholpen.
Heel veel plezier daar en geniet.. het is echt niet zo erg als je misschien in je hoofd heb. Ga daar ff een elektrische deken halen of laat hem door je ouders opsturen.
Respect TS ! Ga ervoor en maak er iets heel moois van.
kking
Geplaatst: 20-09-13 09:01
Heel veel plezier
Oeska
Geplaatst: 20-09-13 09:14
Veel plezier! En misschien kan je vriendin een keer een weekend langs komen? Kan ze een beetje zien wat jij daar allemaal doet, vindt ze vast leuk.
Maak je niet te veel zorgen dat je spullen vergeet, alles wat écht nodig is, is ook te koop. Had ik ook toen ik in Cambridge aankwam; je vergeet altijd wel iets, dan maar gewoon dubbel hebben later.
Pff.... Ik ben zo moe... K heb amper geslapen vannacht, en moet nu als een razende inpakken en opruimen... Weinig zin momenteel...
WilmaBoy
Geplaatst: 20-09-13 10:32
fleurtjeuh schreef:
Pff.... Ik ben zo moe... K heb amper geslapen vannacht, en moet nu als een razende inpakken en opruimen... Weinig zin momenteel...
is normaal, dat is de adrenaline! zo hoort het ook te zijn! Nieuw avontuur in je leven!! Stap er met beide voeten in en doe die ervaringen op! Dat is dat je meedraagt voor de rest van je leven