Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sodera schreef:Wicklow Mountains, Glendalough en Powerscourt; National Stud in Kildare, het strand in Bray - Greystones/Howth/Malahide; Avoca Village uhmmmmm
Er is begin van het jaar ook een topic over Ierland en Dublin geweest, zal hem even opzoeken
Edit: [BEU] Vakantie Ierland/Dublin
Hostels zijn over het algemeen super plekken om mensen te ontmoeten.mbkaatje schreef:En Tenerife, hoe heb je het gehad in Dublin?
Gisteren heb ik vluchten geboekt naar Dublin, wij zullen er zijn met kerst. Voor mij de eerste keer. Na 16 jaar met een Ier te zijn, wordt het dan ook hoog tijd. De eerste twee dagen blijven we in de stad, ik heb een hotel geboekt en de rest van de week logeren we bij m'n schoonzus.
Heb er nu al zin in.
! Ik vlieg alleen de zaterdag voor kerst al terug naar NL (lang leve 2 wkn kerst vakantie
)...
...
?
(alhoewel je een grote kans heb dat ik alsnog deels in het Engels ga praten
.
(spreek ook de hele dag Engels op mijn werk dus dat helpt niet echt). Ik wil kijken of ik er precies heen kan als de Tindersticks in Vicar Street staan (24 oktober), maar hangt een beetje van de bedrijven af die ik moet bezoeken... mbkaatje schreef:[quote="midoriNa 16 jaar, dan wordt het inderdaat tijd haha! Veel plezier! Zoals het er nu uit ziet ga ik rond de 9e november
En ik moet vrij krijgen van school, maar dat gaat geloof ik wel lukken, ik moet het alleen nog even regelen. De reden dat ik rond de 9e gaat is dat er dan open dag is op het UCD. Maar de 15e (geloof ik) is er open avond van Arts (waaronder mijn psychologie-opleiding valt) en ik kan niet zo land vrij krijgen dus ik kan niet naar bijde. Maar aangezien de open dag van Social Sience weer een andere avond is, denk ik dat het toch beter is om naar de algemene te gaan! De 9e dus
Al meerdere keren mee gevlogen.