Sjors schreef:Oh wat gaaf ! Ook namens mijn moeder
Hoelang moest je vliegen als ik vragen mag ?
De heenweg was 9.5 uur de terugweg 10.5.
Het tijdverschil is 6 uur (later)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
justkid schreef:Sjors schreef:Oh wat gaaf ! Ook namens mijn moeder
Hoelang moest je vliegen als ik vragen mag ?
De heenweg was 9.5 uur de terugweg 10.5.
Het tijdverschil is 6 uur (later)

Het "voordringen" in rijen en de smog, ik zal het echt niet missen.
) gekeken. Op de heenweg heb ik geprobeerd te slapen.
Ik had continue buikpijn van het eten terwijl je in Beijing nog best keus hebt. Ben bang dat de keus minder is in het binnenland. Toen ik thuis was kon ik geen rijst meer zien en wilde ik elke dag aardappels eten haha.justkid schreef:@ Goof; Ik snap wel wat je bedoelt maar ik vind je uitspraken nogal... tja![]()
Juist je verwonderen zonder daar meteen een oordeel aan te hangen maakt het reizen naar verre landen en andere culturen zo leuk.
Ik kon niet wennen aan het gerochel en het spugen op straatHet "voordringen" in rijen en de smog, ik zal het echt niet missen.
Maar om de mensen en hun gewoonten mee te mogen maken vind ik op zich een bijzondere ervaring, de gidsen die wij hadden en die ons hun land lieten zien waren echt bijzonder sympatiek en zorgzaam.
)
Vaak bestelde je vanalles en nog wat, meestal pakte dat goed uit en soms zat er iets tussen waarvan je zoiets had van

bamboe stengels gevuld met plakrijst en wat vlees leuk ingepakt in een bamboeblad.
hoe vraag je waar een toilet is in het Chinees
daar was het te smerig voor woorden of je zat gewoon allemaal naast elkaar zonder deuren of afscheiding

Gelukkig was er meestal wel iets van yoghurt en cornflakes te vinden en twee keer heeft Starbucks ons gered

zij zijn er op afgeknapt. Ik hoop dat het jouw paardje beter vergaat.