Zal wel meevallen op de resorts. Al is vandaag wel een belangrijke dag, vandaag worden ook alle doden aan de kant van de burgers begraven namelijk.
Rare opmerking van diegene die zegt dat het volk van Egypte dom is nu op te staan tegen de overheid, alleen omdat ze het toerisme moeten behouden voor de centen. Wat wij hier nu meekrijgen over hoe bloederig het is, komt door een bepaald gezelschap. De meeste Egyptenaren zijn gewoon 'vreedzaam' aan het protesteren. Ik denk dat je je voor je eigen rechten best mag laten horen.
Als je een Wifi kaartje nodig hebt trouwens, zou ik iemand van de shopjes op een All Inclusive resort vragen deze voor je te kopen, en dat je die van hem overkoopt voor een kleine vergoeding indien nodig. Zij weten precies waar ze moeten zijn.
Ik neem aan trouwens dat je vanaf het vliegveld met een bus gewoon naar je resort wordt gebracht? Dan word je tot aan de deur gebracht, niks om bang voor te zijn.
Je zal onderweg best blokkades tegen komen, maar die waren er afgelopen mei en zelfs vorig jaar ook al.
Heel veel plezier! Ik zou zo meegaan als ik meekon in de koffer