Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SindyKaya schreef:offtopic iknow maar ik heb al een tijdje een vraag, kunnen passagiers vliegtuigen ook over de kop ?
SindyKaya schreef:offtopic iknow maar ik heb al een tijdje een vraag, kunnen passagiers vliegtuigen ook over de kop ?
Menino schreef:Ik vind het altijd vet leukAchtbaan gevoel....
Urielle schreef:Gelukkig niet, ik zit al op het randje van over mijn nek gaan als de piloot het vliegtuig kantelt om je je bestemming te laten zien. De zak!
Marit schreef:Urielle schreef:Gelukkig niet, ik zit al op het randje van over mijn nek gaan als de piloot het vliegtuig kantelt om je je bestemming te laten zien. De zak!
Wij hadden vorige week echt een leuke piloot op de heenweg"Als u links kijkt, ziet u Parijs liggen! Straks vliegen we over het prachtige Italië, en kunt u de Alpen bewonderen! Het weer in Italie .. *blablabla*"
Marit schreef:Tip is als je echt angstig bent, naar de gezichten van de stewardessen kijken. Als er écht iets ergs mis is, zie je het wel. Als ze ontspannen blijven is er niks aan de hand, ookal klinkt het alsof de helft van het vliegtuig al in zee is gestort en de andere helft ook op weg is.
Menino schreef:moesten ze dan net gewoon wachten voordat ze konden landen ?
Dan cirkel je ook altijd nog even rondjes..
Urielle schreef:Menino schreef:moesten ze dan net gewoon wachten voordat ze konden landen ?
Dan cirkel je ook altijd nog even rondjes..
Ja. Maar dan hoeven ze niet ineens hallee linkervleugel naar beneden, gezien?, nu even voor de andere kant dan rechtervleugel naar beneden, o nu nog even van de andere kant.... zes rondjes verder wou ik dat ik een busreis had geboekt