Inderdaad laptop moet ook mee die neem ik samen met me cap als handbagage dan, ga van de week mooie lijstje maken met al deze tips en juiste ticket uitzoeken, als ik 2 koffers mee wil nemen even kijken welke maatschappij dan voordeligst is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bambino schreef:Ja cap was nogal prijzig miss maar meenemen als handbagage in een cap tas en als ze moeilijk doen over 2 stuk handbagage hem opzettenlaarzen zullen wel gewoon in koffer geen probleem zijn die beschadigen niet zo snel alleen misschien niet zo fris tussen alle kleren haha
Kirsha schreef:Voor handbagage mag je inderdaad zo'n trolleykoffer (past echt idioot veel in) en dan zelfs nog een aparte laptoptas of andere accessoire. Moet je alleen wel even opletten dat je niet boven het maximum gewicht uitkomt (bij KLM 12 kg), maar bij veel goedkopere maatschappijen vaak maar 5 kg). Je kan dus nog aardig wat meesjouwen
zap schreef:Kirsha schreef:Voor handbagage mag je inderdaad zo'n trolleykoffer (past echt idioot veel in) en dan zelfs nog een aparte laptoptas of andere accessoire. Moet je alleen wel even opletten dat je niet boven het maximum gewicht uitkomt (bij KLM 12 kg), maar bij veel goedkopere maatschappijen vaak maar 5 kg). Je kan dus nog aardig wat meesjouwen
Ligt ook aan de maatschappij. Soms mag je echt maar max 1 stuks handbagage (al heb je 2 kleine tassen)