Heb jij ook weleens wat meegenomen uit een hotel??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 23:06

Disneyland hotels in Frankrijk, we namen weleens een flesje shampoo en flesje badschuim mee, dat mocht je meenemen.

Verder niks, want waarom zouden we? dat is toch diefstal.

bromfiets

Re: Heb jij ook weleens wat meegenomen uit een hotel??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 23:11

Eigenlijk niks qua zeep e.d. Als er een pen ligt wil mijn vriend die nog wel eens inpikken.

Mijn grootouders sliepen in de bruidssuite van het Eftelinghotel, met mooie badjassen waarvan ze het zo jammer vonden om ze achter te laten. Bleek later dat ze wel mee naar huis mochten want ze waren betaald :') Alleen zijn ze ze nooit op gaan halen.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 23:40

Ik laat schijnbaar zelfs mijn huissleutels liggen in een hotelkamer... :')

Ik heb vroeger wel een zeepjes meegenomen (Disney <3 ) maar verder neem ik nooit wat mee. Gebruik het toch niet. :+

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 23:45

Ik heb als klein kind stiekem een zeester meegenomen uit ons vakantiehuisje in Vlieland (gewoon een die er ter decoratie lag hoor haha). Maar die ligt nu met andere zeesterren op mijn badkamer, dus die heb ik wel "goed" gestolen. :P :o

Verder neem ik eigenlijk nooit iets mee.

ais

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 11:34

:j zeepjes/shampoo. Mijn laatste vakantie was ik mijn shampoo of douchegel (klein flesje) in het vorige hotel/hostel vergeten en daar hadden we niet de luxe dat er op iedere plek shampoo/zeep was, een grote fles kopen was niet handig (backpack), ga er ook vanuit dat ze niet een halfvol flesje of gebruikt zeepje voor de volgende gast wilden laten liggen, en ik wilde m'n haren toch nog wel eens wassen terwijl we daar waren :Y)
Ook wel eens, zo'n klein flesje ook, bodylotion, stonden er twee, en die was zo fijn!

Handdoeken o.i.d. zou ik nooit mee nemen dat is gewoon stelen..

love_wiepke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 18:36

Disneyland hotel heeft wel eens iets van mij 'meegenomen'.. :Y) pyjama die netjes opgevouwen op de poef lag, melding gemaakt en 4 van die heerlijke badjassen gekregen! *\o/*

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 19:19

Nooit :n Vind de hotelzeepjes/shampoo over het algemeen echt niet lekker. Plus dat ik een enorme zeur ben qua shampoo en zeep, het moet van dát merk zijn en anders niet. Kom ook steeds vaker in hotels waar ze gewoon zo'n grote fles aan de muur hebben hangen, die niet -zonder slopen- mee te nemen is. Vind dat ook wel net zo milieuvriendelijk :j

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 20:27

Pennen verdwijnen bij mij standaard in mijn tas, vaak niet eens expres. :')
Verder niet, vind dat asociaal en ook niet zo fris. Gewassen of niet, het is toch gebruikt... Je zou geen tweedehands handdoeken of beddengoed kopen, waarom dan wel stelen?

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 20:40

Als ik de shampoo/zeepjes lekker vind ruiken wil ik die nog wel eens meenemen. Die gebruik ik regelmatig als ik even paar nachten weg ben en weinig mee wil.

Dingen als handdoeken/badjassen ed zou niet eens bij me opkomen, dan vind ik ronduit diefstal en wat inderdaad eerder genoemd: het is een behoorlijke kostenpost voor het bedrijf.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 20:47

Wij (voornamelijk mijn ouders) namen vroeger wel dingen als zeepjes en shampoos e.d. mee. Ook uit Disneyland Parijs, ik ben dus niet de enige :D Dingen als handdoeken niet, dat vind ik laag.

IngeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 20:53

Ik laat in de regel ook meer achter dan dat ik meeneem, ja :D

Laatst wel een vriendelijk telefoontje van een hotel. "We hebben een telefoonoplader gevonden op uw hotelkamer. En één handschoen."

barbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 21:00

wij hebben zelf een eigen appatenment in een hotelcomplex in duitsland wat we ook verhuren en ik moet zeggen dat het heel erg mee valt wat er gestolen word, het enige wat met regelmaat verdwijnt is bestek.
we hadden een heel veel delig bestek waar er van ieder soort 6 stuks in de la lagen, maar nu heb ik laatst het laatse beetje bestek moeten pakken om weer compleet te zijn.
dat stelen van het bestek is voor mij trouwens niet heel vreemd, ik werk in een restaurant en daar verdwijnt ook altijd heel veel bestek, voral in de zomer als men weer naar de camping moet.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 11:14

Zeepjes/ shampoo vrijwel nooit of het moet een hele lekkere/speciale zijn. Als er een mini naaisetje is dan wel want die dingen zijn zooooo handig.
Verder een keer 'Pantoffels' toen we in een suite sliepen maar deze waren net als de zeepjes persoonlijk dus niet echt stelen.
Ooit in een heel leuk design hotel geslapen waar elke kamer hun eigen kleur had en haar hadden we geweldig roze en rood toiletpapier, die had ik heel graag mee willen nemen maar vond dat ik dat niet kon maken :=