Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
liempje schreef:Residhome Val d'Europe (met parkeergarage)
Ik zat in dit hotel. Gelijk achter Disneyland en met de metro om de hoek direct naar Parijs. Een stuk goedkoper dan Parijs zelf en je kunt ook een dagje naar Disney. Tegenover het hotel zit een gigantisch winkelcentrum met daarachter weer een outletcenter.
Giolli schreef:liempje schreef:Residhome Val d'Europe (met parkeergarage)
Ik zat in dit hotel. Gelijk achter Disneyland en met de metro om de hoek direct naar Parijs. Een stuk goedkoper dan Parijs zelf en je kunt ook een dagje naar Disney. Tegenover het hotel zit een gigantisch winkelcentrum met daarachter weer een outletcenter.
Ik heb gekeken, erg mooi. Heel ideaal, met een keuken er in. Kunnen we zelf mooi wat koken wat we eigenlijk wel graag willen.
Alleen, damn wat een prijzen. Voor 2 personen, van maandag tot vrijdag gewoon over de duizend euro.
Giolli schreef:Maartje1990 schreef:Tu as aux Paris! Tu ne veux pas manger aux un restaurant?Dans Francais les restaurants sont très bien!
.........
![]()
En Frans kan ik ook nog niet eens.
Maartje1990 schreef:haha, sorryik zei: Je bent in Parijs. Je wilt niet in een restaurant eten? In Frankrijk zijn de restaurants erg goed! Overigens weet ik niet of het helemaal klopt hoor
Maar een Frans iemand zou het wel snappen
@ Yontheke: dat is toch niet mijn ervaring hoorniet met Fransen en óók niet die in Parijs....
liempje schreef:Giolli schreef:
Ik heb gekeken, erg mooi. Heel ideaal, met een keuken er in. Kunnen we zelf mooi wat koken wat we eigenlijk wel graag willen.
Alleen, damn wat een prijzen. Voor 2 personen, van maandag tot vrijdag gewoon over de duizend euro.
In juli 630 euro voor 2. Als je echt in het hoogseizoen gaat betaal je altijd meer. Ik ben er in november geweest en toen betaalde ik ca. 350 euro voor 2 personen voor 3 nachten.
briitje schreef:Ik heb niet alles doorgelezen. Maar wil graag mijn ervaring delen.
Wij zijn vorig jaar met de auto naar Parijs gegaan. Al met al waren we geloof ik maar iets van 500 euro kwijt. Simpel, maar net hotel. Prima ontbijt.
Dag 1 zijn we naar champ de elysee gegaan (als ik dat goed zeg) Dure winkelstraat, was echt een hele ervaring. We zijn ook savonds naar de eifeltoren gegaan, die ik helaas met de trap heb beklommen! Jeetje afraderrrr!! Hahahah Wel enorm mooi, het werd donker en de lichten gingen aan. Echt enorm romantisch!En we zijn ook nog naar een enorm winkelcentrum gegaan. Vraag me ff niet hoe dat heette.. Hoepldepup galerie....
En inderdaad ik zou ook alles met de metro doen. Is zo onwijs simpel!