Italie 2013

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

charissiej

Re: Italie 2013

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-13 20:18

Ja die plaats schijnt inderdaad super te zijn! Hoor je inderdaad hele goede verhalen over! Ik kom er alleen gewoon echt niet uit, aan alles mankeert wel wat, en toch ben ik naar mijn idee niet mega kieskeurig. Wat ik alleen belangrijk vind is schoon, gezellig druk (dus niet in the middle of nowhere) en winkeltjes in de buurt... Maar heb heel ARKE, SUNWEB, D-REIZEN EN NECKERMANN al afgespeurd... Krijg er een punthoofd van! Ben zelfs al in staat om Italie dit jaar over te slaan en een ander land dit jaar te kiezen zodat ik volgend jaar op mijn gemakkie voor Italie kan kijken haha... PFFF Help! haha

Hilde_Elisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 20:19

Wij gaan naar Italië met de auto-slaaptrein. Vrijdagmiddag rijden we naar Dusseldorp met de auto, daar gaan we de trein op met auto en al. De volgende ochtend komen we dan aan in Alessandria en vanaf daar is het dan nog een paar uurtjes rijden naar het huis waar we zitten ergens boven Rome.
Mijn vader hoeft dan niet de hele nacht/dag te rijden en het uitzicht vanuit de trein is meestal ook prachtig, je komt dan langs allemaal Zwitserse en Italiaanse meertjes. In de trein krijg je dan een eigen cabine met banken en tafel, die je voor de nacht tot bedden kan omtoveren. Ook kan je heerlijk eten op de trein. En je hebt natuurlijk het voordeel dat je met je eigen auto bent! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 20:28

Heb je al op sites zoals www.booking.com of hostelbookers.com o.i.d. gekeken? Zo zijn wij aan onze goedkope stacaravan gekomen. Staan ook reviews bij en je kunt snel selecteren op cijfer (beoordeling). :) Ik boek eigenlijk nooit via reisbureaus :)

Mir_U

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 21:48

Eind juli kan ik je vertellen hoe ons hotel was ;)

charissiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-13 21:59

Bedankt voor jullie reacties! Helaas is eind Juli te laat Mir_U, ik wil graag binnenkort al boeken.

Eigenlijk ben ik niet op zoek naar een camping met stacaravans.. Een appartement (of eventueel een goed hotel)past ons beter

Hilde_Elisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 22:16

Misschien is Atraveo.com wat voor jullie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 23:21

Snap ik hoor, zou ook zeker geen stacaravan aanraden in de bloedhete zomer := Ik zou zelf ook eerder voor een hotel of appartement gaan. Maar www.booking.com biedt ook hotels, bed & breakfasts, etc. aan; mocht je via de reisbureaus niets kunnen vinden dan is die site zeker een bezoekje waard :)