Zuid-Korea heb ik alleen het vliegveld en hotel gezien eigenlijk Het meeste indruk maakte Nieuw-Zeeland natuurlijk, what a country! Ierland en Canada vind ik ook fantastisch!!
Leverage
Geplaatst: 04-06-13 08:47
Nederland, Belgie, Duitsland, Oostenrijk, Denemarken en Engeland
Ik ben niet heel erg bereisd en ik ben nog nooit uit Europa geweest. In Europa ben ik in de volgende landen geweest:
Belgie Duitsland Engeland / Wales Frankrijk Oostenrijk Spanje Portugal Cyprus Griekenland En Ierland.
De laatste jaren gaan we, omdat mijn partner daar vandaan komt, bijna altijd naar Ierland. Maar dat is geen straf, het is een prachtig land. Wel een land waar je niet naar moet gaan als je zeker wilt zijn van lekker weer. Maar wij treffen het meestal best goed.
Schotland Noorwegen Denemarken Zweden Ierland Finland Rusland Duitsland België Engeland
Dit jaar ga ik weer een keer met mijn moeder mee Die zoekt het liefste de zon op en heeft besloten om naar Gran Canaria te gaan om te ontspannen, zonnen en te shoppen.
Haha, mij is het eigenlijk een beetje te warm en zonnen en shoppen is niet echt mijn ding, maar het zal vast gezellig worden!
nederland belgie duistland engeland zweden denemarken frankrijk zwitserland oostenrijk joegoslavië griekenland syrie jordanie egypte kenia tanzania mexico amerika jemen luxemburg
volgens mij was dat t onderhand wel dit was vroeger, met mijn ouders en de vraag is waar ik tegenwoordig kom.. helemaal nergens!! ik heb paarden hahahaha en ik mis t niet!
Meeste indruk heeft Kenia gemaakt! Het was de eerste verre reis met m'n ouders en een mega cultuur shock! Van het '' Rijke '' Nederland naar de arme Kenianen die met z'n 10e op 1 snoepje af gaan.. Ik snapte opeens dat je eten niet zo maar weg moest gooien!
Deze vakantie had verder echt alles! Zon, zee strand, safari's enz.
Oja! Van de zomer mag ik er bij zetten: Mexico, Guatemala en Belize!
Loiz
Geplaatst: 04-06-13 17:55
Voor mij de verdere bestemmingen, ouders vonden Europa nooit zo interessant (ben trouwens 20, afgelopen 2 jaar niet meer buiten Nederland geweest helaas door wat duur uitgevallen honden ) Thailand Maleisië Laos Borneo Singapore Zuid Afrika New York Aruba Engeland Zweden Nederland Spanje
Waar ik nog heen zou willen? Argentinië, USA, Nieuw Zeeland en Hawai
Nederland, België, Duitsland, Luxemburg, Tsjechië, Hongarije, Oostenrijk, Zwitserland, Frankrijk, Portugal, Spanje, Malta, Italië, Engeland, Dominicaanse Republiek en van de zomer naar Amerika (Florida & Orlando)!
Ik ben trouwens Nederland vergeten.. En dat terwijl ik daar tot nu toe toch het langst geweest ben
Love_Rosie
Geplaatst: 04-06-13 18:09
Nederland, duitsland, belgie, frankijk, denemarken, portugal, venetie, turkije en kom net terug uit schotland .
Ben nu al weer aan het bedenken wat de volgende bestemming wordt
Edit: Ik zou nog wel graag eens naar Nepal willen..
Aroha
Geplaatst: 04-06-13 18:18
Nederland Duitsland België Frankrijk Denemarken Zweden Noorwegen Engeland (Londen) Italië Spanje Oostenrijk Zwitserland Luxemburg Andorra Egypte Australië Nieuw Zeeland Thailand (bangkok) China (Hong Kong) Dubai (17 uur in totaal ) Griekenland (Chersonissos, haha, nooit meer ).
Welke landen het meeste indruk hebben gemaakt? Hmmm. Moeilijk. Elk land heeft zijn eigen ding toch.. Maar Nieuw Zeeland is echt heel indrukwekkend imo. Prachtig land . En Australië heb ik ook echt een geweldige tijd gehad.. Verder ben ik verliefd geworden op Spanje en Italië. Maar ook Scandinavië trekt me enorm aan. Noorwegen is ook echt prachtig! Andorra trouwens ook, wat dan weer in het zuiden van Europa ligt.
Alle landen waar geen plaatsnaam bij staat heb ik dus ook echt doorheen gereisd (behalve Egypte dan). Dus wat betreft China, Thailand en Engeland kan ik niet echt zeggen of het land indruk gemaakt heeft. Londen was wel een hele leuke stad, Bangkok vond ik ook heerlijk.. Hong Kong viel een beetje tegen .
En de lijst van landen en steden waar ik nog heen moet/wil is nog vele malen groter!
Tot nu toe hebben Noorwegen en Curaçao toch wel het meeste indruk gemaakt. Dit jaar komt daar Canada nog bij en ik verwacht dat dat mijn gaafste reis ooit gaat worden
DaisyDarling
Geplaatst: 04-06-13 18:36
Heel weinig
Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Griekenland, Spanje en Engeland. Deze zomer komt daar nogmaals Spanje bij(Ibiza) en misschien even kort Italië. Op Engeland ben ik dol, en dan vooral toch Wales
België Duitsland Engeland Frankrijk Spanje Tenerife Amerika (Arizona) Zweden
Het meeste indruk heeft denk ik Amerika gemaakt, het is daar zo anders, zoveel ruimte en de natuur is op sommige plekken erg indrukwekkend (Grand Canyon). De leukste vakantie was vorig jaar op Tenerife, erg mooi eiland, lekker weer en er was veel te doen.
En over 4 maanden vertrek ik vanuit Australië voor een paar maanden naar zuid oost azie. Ik begin in Thailand en wil sowieso naar Birma, Laos, Cambodja en misschien China.
Meeste indruk op dit moment is Australië. Zit hier voor een paar maanden en het is prachtig!
annknowles
Geplaatst: 06-06-13 14:48
Duitsland België Denemarken Engeland Ierland Portugal Spanje Oostenrijk Frankrijk Zuid Afrika Swaziland Zambia Botswana Mexico
Mijn lijstje: Nederland Belgie Luxemburg Duitsland Frankrijk Oostenrijk Zwitserland Polen Tsjechie Slowakije Engeland Amerika (California)
Wat het meeste indruk maakte, Amerika;-) Ben er twee keer een maand geweest en echt geweldige tijd gehad. Oa daar een wedstrijd gereden, was echt super!
Maar engeland blijft ook een van de favorieten. Heerlijk om er met de boot heen te gaan en dan richting London, fantastisch!
Op de planning staan misschien voor volgend jaar: Wales en misschien USA? Althans wil altijd nog eens terug.
Nederland België Duitsland Luxenburg Oostenrijk Italië Frankrijk Spanje (Mallorca)
De meeste indruk heeft oostenrijk toch wel gemaakt aangezien ik daar 10 jaar naar toe ben geweest en er heerlijk in de bergen heb gecrossed met de haffies