Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
milja78 schreef:als ik je iets mag aanraden ga dan naar long beach, tis daar echt super mooi en rustig, kan er van alles doen, watersporten, soort van sea world bezoeken, en wat ook echt heel gaaf is, is de boottocht die je kan doen in de haven, je ziet eigenlijk altijd wel iets daar, ik heb blauwe vinvissen en potvissen met kalf gezien, echt mooiste wat ik ooit heb gezien!
het boottochtje begint bij het aquarium en dan kom je langs een vuurtoren (vaak te zien bij ncis) en daarna langs de queen mary, die kan je ook bezoeken en daarnaast ligt ook nog een oude onderzeeer van de russen.
veel plezier iig wat je ook gaat doen!
ingvdh schreef:Wat toevallig, Fine Tune is van mijn instructrice geweest en is gefokt door iemand van bokt. Hij is in het voorjaar naar de vs toe verhuisd. Volgens mij een erg sensibel paard.
cashlee schreef:Gaaf! Ik ga ook volgen. Kun je iets meer vertellen over de plek waar je werkt? Ik zie echt een ranch voor me uit films maar geen idee of dat klopt..
_Linn_ schreef:Oh nou wat een toeval inderdaad! Je kan haar dan wel vertellen dat hij het erg goed doet, hij is inderdaad heel sensibel en heeft elke dag enorm veel energie! Dan weet jij misschien ook wel of er al eens iemand op heeft gezeten? Ik longeer hem nu alleen maar, van de week voor het eerst met hoofdstel, longeersingel en bijzet. Dat is die zo te merken wel gewend, maar of die meer gewend is weet ik niet.
Waarschijnlijk gaat Ashlyn hem beleren, ik denk niet dat ik erop ga. Niet dat ik niet wil maar ik weet niet of ik dat wel kan.
Dallista schreef:Leuk zo'n blog! Absoluut de moeite waard om bij te houden, heb je later zoveel plezier ook aan bij het teruglezen!
Wat een schattig veulentje!
Ja, de USA is een land met gewoontes waar wij toch even onze wenkbrauwen bij optrekken. Dat inpakken bij de supermarkten, en de kerkdiensten, die zijn werkelijk niet te vergelijken met hier (de kerk is sowieso veel belangrijker daar omdat het een sociale functie heeft; vooral in die grote buitengebieden zien mensen elkaar soms alleen op zondag in de kerk).
LA is geweldig, maar heb je zelf al iets in gedachten wat je zou willen zien of doen daar? Want LA op zich is zooooo groot...!