Colorado schreef:Ik wil je wel laten zien hoe ik zo'n beetje 'te werk' ga Spirit? Kleine meeting in September (dan kom ik voor een maandje naar huis)?
Dat lijkt me wel leuk! Ik heb wel een spiegelreflex, maar weet eigenlijk nog steeds niet goed hoe die werkt.
September is alleen wel een drukke maand, dus moeten we maar even kijken of het uitkomt! 

) en als ik vanavond te horen krijg dat ze nog niemand hebben kunnen regelen dan weet ik niet zo goed wat ik doen wil. Weggaan heeft op het moment veel voors (qua geld en mogelijkheden tot leren vooral, daarnaast zijn zij voor mij (gevoelswijs) familie).. Lastig
En ja, mevrouw staat op racevoer en krijgt bijna geen werk, perfecte combo voor een bommetje. Gelukkig had ik mijn bodyprotector aan dus ik kon meteen opspringen om achter haar aan te rennen (ondertussen was ze de koeien aan de andere kant van de farm al de schrik van hun leven aan aan het jagen), haar kunnen stoppen en vangen om daarna nog een aantal rondjes in de round yard te draven zodat ze niet zou denken dat dat een uitweg is wanneer ze geen zin heeft. Dan is dat ding toch opeens niet zo vervelend meer
Ach, hij gaat voor me rond vragen, fingers crossed. Nu eerst de state of union rugby league kijken, popcorn, een warm dekentje en een comfortabele bank, ik ben er klaar voor!
Jij met je 10 maanden.... Grrr..!!