Rechtstreekse vliegtickets

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 22:32

Vijf jaar geleden ben ik naar Sint Maarten gevlogen.
Het meest bizarre vond ik nog wel de prijzen van KLM die niet te begrijpen zijn. De vlucht naar Sint Maarten is een rondvlucht en gaat van Amsterdam -> Sint Maarten -> Curacao -> Amsterdam. Het goedkoopste vliegticket naar Curacao was 500 euro... het goedkoopste vliegticket naar Sint Maarten 800 euro :? Snap jij het?

Ik ben uiteindelijk met Corsairfly gevlogen vanuit Parijs. Ik was toen 450 euro voor een retourticket kwijt. Dit kwam omdat het via de luchthaven als binnenlandse vlucht werd gezien omdat Sint Maarten ook half Frans is. Deze tarieven zijn nu echter niet meer te vinden via de website van Corsairfly. Bovenop die 450 euro kwam nog zo'n 100 euro voor een treinticket naar Parijs, taxi naar hotel, hotelkosten en daarna taxi naar de luchthaven. Maar alsnog was ik veel voordeliger uit.

Bedenk je trouwens wel dat vliegen in de kerstvakantie nog veel duurder is. Ik kom nu via de website van KLM al gauw op zo'n 2000 euro uit voor een rechtstreekse vlucht.

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 22:58

LZP -> BEU

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 21:00

Sandra schreef:
Maar wat ik dan misschien niet snap.. Waarom mag je dan wel in je uppie (op je 15e) naar Sint Maarten? :+
Je hebt ook nog een vliegveld in Groningen ergens en eentje in Duitsland die misschien nog een optie (met andere reismaatschappijen) zijn..

Ik zal daar niet alleen zijn, mijn vriendin woont daar en daar zal ik blijven.
Ik heb inmiddels mijn vliegticket gevonden en geboekt, nog 74 daagjes *\o/*
@Spekkie, nee het is gewoon goed zoeken! Ik heb wekenlang gezocht, via 100 sites ongeveer, op alle tijden van de dag en alle verschillende dagen die ik gefikst kon krijgen en heb nog een prima ticket gevonden!
Laatst bijgewerkt door CastaMickey op 01-10-13 21:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Rechtstreekse vliegtickets

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 21:01

Veel plezier!

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 21:02

Anthea schreef:
Veel plezier!

Dankjewel!

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 08:08

Via KLM waren laatst de werelddeal weken, toen kon je voor volgens mij zo'n €750 naar Sint Maarten vliegen ipv €900 :)

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-13 21:41

Huh dat is raar, ik zoek al maanden en ben niks tegengekomen xd