Wij hebben new york met de city bikes gedaan. Erg handig, en we zagen veel van de stad. Het kost 10 dollar voor een dagpas, en dan kan je steeds 30 minuten een fiets gebruiken, die je dan op een andere plaats in leverd. Er is een app van die je kan downloaden.
Rachelle_DL
Geplaatst: 07-06-13 06:13
Pfu, is 21 juni niet een véél mooiere datum? (Mijn verjaardag )
Verder is die dierentuin volgensmij wel leuk!
Veel plezier!!
CarolineCF
Geplaatst: 09-06-13 14:31
Met mooi weer naar Central Park. Struinen door Chinatown. Je wilt ook in ieder geval de Empire State op, het Vrijheidsbeeld bezoeken en 2 of 3 van mooiste musea zien. Wij vonden zowel het Natural History Museum geweldig (ligt aan het Central Park) als het MoMa. Een hele erge aanrader is om een New York City Pass te nemen voor een paar dagen http://www.partner.viator.com/nl/9549/New-York-City/d687-ttd Dan krijg je korting op al die attracties en hoef je ook niet in de rij te staan voor kaartjes.
Heeft er misschien ook iemand tips waar je prettig en niet al te duur kunt overnachten? Ik heb misschien de mogelijkheid om een keer naar NY te vliegen, maar dit zal dan pas kort van te voren bekend zijn (dus reserveren kan heel kort van te voren of ter plekke pas). Ik zou dan graag een paar dagen blijven en ben alleen of met tweeën. Het zou fijn zijn om bij voorbaat wat betrouwbare slaap-adressen te hebben. Hoeft niet luxe, wel gewoon netjes en rustig.
Ga je als groom vliegen? Last minute is Priceline heel fijn mits er geen drukke dingen zijn. Kijk eventueel even online hoe de hotelprijzen liggen voor je toezegt dat je vliegt. Ik neem gewoon mijn iPad mee naar Schiphol en boek daar wat na de paarden geladen zijn. Je hebt 2x een half uur gratis internet op Schiphol.