Was het niet buiten de EU?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
silviasilvia schreef:Bij ing moet je vanaf 21 april op 'mijn ING' aanzetten dat je ook buiten Nederland kan pinnen![]()
Erg belangrijk voor de mensen die dat niet weten, en je bij ING zit( Beetje vervelend als je dan in het buitenland bent en je kan niet pinnen
Rebeccaa schreef:Jeetje, 100 euro per dag vind ik wel erg veel, dat ga ik ook nooit bij elkaar krijgen voor die tijd..![]()
Wij eten gewoon in ons hotel, niets heel fancy want bijna niemand lust echt iets (de een geen groenten, weer een ander eet geen vlees enzovoorts..), dus waarschijnlijk veel sla, soep en stokbrood. Qua drinken, drinken we eigenlijk alleen maar gewoon water (en water is goedkoop in zuid-Europa toch?) We willen 2 of 3 keer ergens wat eten, een keertje pizza, een keertje gewoon ergens lekker en een keertje iets van een frietje of zo.
Verder niet echt activiteiten, ja, een dagje barcelona met de trein, maar dat treinkaartje is heel erg goedkoop schijnt. Het winkelen daar kan je natuurlijk zo duur maken als je zelf wilt, haha. We willen wel op een banaan in het water trouwens, weet iemand hoe duur dat ongeveer is?
Verder gewoon liggen op het strand en dat soort dingen, niet echt bijzondere dingen.
We willen 2 of 3 keer uitgaan en dan drinken we gewoon op de avond in ons appartement al wijntjes en dan daar zo nog 1 of 2 cocktails. Ik denk dat ik zorg dat ik rond de 50 contant bij me heb (+ geld voor de borg ook contant), wat ik dan bij me moet hebben op m'n pinpas moet ik nog even over nadenken.
overigens willen we allemaal niet zoveel uitgeven, hoor. Sommigen gaan daarna nog 2 of 3 keer op vakantie.. er is een meisje dat gewoon best veel geld heeft en zij wilt wel elke dag uit eten eigenlijk e.d. maar de rest van ons heeft dat geld gewoonweg niet dus gaat niet gebeuren haha.
Geryon schreef:Hoe kun je echt voor €20 uiteten gaan?Dat is voorgerecht
Cayenne schreef:Rekenen jullie bij die bedragen ook het hotelverblijf?
LoveBodin schreef:Cayenne schreef:Weet iemand hier toevallig of een Rabo wereldpas automatisch staat afgesteld op pinnen binnen Europa?
Straks sta ik in Zwitserland en doet ie het niet
Rabo wereldpas werkt in Europa overal. Ik heb niks overgezet, en ik kan (gelukkig) nog steeds pinnen in Finland. Werkt prima
Rebeccaa schreef:Ik ga na mijn examens en voor de examenuitslag, 3 t/m 10 juni. Als er iemand dan niet slaagt hebben we het in elk geval leuk gehad
Ik heb het hotel Melrose Place, kent iemand het toevallig?
Die pizza punten voor 2,50 klinken in elk geval goed haha!
Spekkie, dankjewel! Wij hebben natuurlijk geen benzine/auto en gaan ook geen 7x uiteten, maar wij gaan natuurlijk wel stappen afentoe dus ik heb zo inderdaad wel een beetje een weergaveCayenne schreef:Rekenen jullie bij die bedragen ook het hotelverblijf?
Nee, want mijn hotel + vlucht + taxi vanaf barcelona naar lloret de mar heb ik al betaald, was ongeveer 270 euro kwijt daaraan.
Wij nemen geen stappakket, we willen ook niet elke dag uitgaan namelijk.. is lloret de mar met uitgaan echt zo duur ja?
Nsvc schreef:Hotel vlucht taxi 270 euro?? Dan heb jij het goed voor mekaar ik zit op de 650..