Lizzyy schreef:Wauw, wat super leuk voor je zeg!
wel echt super jaloers hoor.. haha![]()
Ik ga me ook inschrijven op je blog!
Hoe zit het met de lesstof wat je op je school daar gaat krijgen, dat is allemaal engels neem ik aan?
Wat ga je met je paardje doen als je klaar bent, die gaat weer mee naar nederland denk ik?
De opleiding die ik hier doe is ook helemaal in het engels (Voor degenen die het kennen. Ik doe University College Utrecht, dit is een Liberal arts and Sciences opleiding en dus vergelijkbaar met het amerikaanse systeem). In die zin zal er in de wijze van opleiding niet heel veel veranderen denk ik, doe het ook meer voor de ervaring en de andere omgeving!
Dit is dus het enige pijnpuntje aan mijn reis. Vooralsnog is Jlo's ticket enkele reis. Mijn ouders wilden niet voor haar zorgen als ik weg ben, dus het was de keuze: óf mee, óf verkopen. Verkopen gaat dus in geen 1000 jaar gebeuren en dus gaat ze mee. Als er 1 plek is waar ik haar met een gerust hart kan achterlaten is het wel op die ranch, maar het wordt heel raar haar achter te moeten laten. Omdat ik nu ook heel druk ben met mijn studie (straks coschappen e.d.) is het voor nu ook wel een goede oplossing. Maar ik ben er wel van overtuigd dat dit niet het einde is, en ik haar op een zeker moment weer terug wil in mijn leven (dan al niet daar, of haar terughalen naar hier)
Maargoed.. Eerst nog maar even 3 maanden ultiem van haar genieten!