Mooie foto's weer, krijg er al steeds meer zin in.
berdien85
Geplaatst: 10-06-13 14:56
Oeehh jaloers! Ik ben er vorig jaar geweest (precies een jaar geleden) echt een super vakantie gehad! Wij zijn ook naar het Loro Parque geweest, en wat deedee al zij kan ik alleen maar beamen de Orca show is fantastisch!
Voor de rest is Pico del Teide een must-see! Wij hebben ook een dolfijnentocht gedaan, wat ik ook erg gaaf vond! Maar misschien heb je dat op Gran Canaria al gedaan?
StillAngel
Geplaatst: 16-06-13 18:09
Leuk topic!! Ik ga 24 juni heen. Dus als er een bokker gaat; Meeten?
Hawkeye
Geplaatst: 16-06-13 18:14
Wij hebben een appartement in Tenerife, je moet zeker naar Siam Park gaan, en als je een auto hebt naar het Loro Park, Aqualand is ook leuk maar Siam is leuker Je moet los cristianos bezoeken zeer zeker. Weet niet of jullie misschien op restaurant gaan maar dit zijn enkele leuke restaurants Placeres in Los Abrigos Tapati in Palm Mar Pescado in Palm Mar voor 's middags ofzo niet zo chique
StillAngel
Geplaatst: 16-06-13 18:16
Oh ja Siam Park is GEWELDIG! Maar je moet je goed insmeren want het is verradelijk
Cadaz
Geplaatst: 16-06-13 18:17
Ik ben er al 4x geweest, hardstikke leuk eiland.
Zelf gemaakt filmpje van siam park ik en een vriendin
Wij zijn in de winter altijd gegaan, weekje lekker naar de zon, dan is het heerlijk Maar het eiland is niet groot dus na 1 vakantie het eiland rond heb je het wel gezien
Boottochtje naar dolfijnen/walvissen, excursie naar de vulkaan, dagje auto huren en eiland rond richting het groene noorden, dagje shoppen in de hoofdstad (kun je makkelijk met de bus doen), en siam park
Ik zal binnenkort eens wat foto's opzoeken op mijn harde schijf, ik ben er een paar jaar geleden geweest en ik vond het fantastisch! Echt een plek waar ik graag nog eens naar terug zou willen! We hadden een super appartement, aan de boulevard geloof ik, liep je zo naar buiten naar een strandje (zwart strand, wel raar ) en een stukje met rotsen, met heel laag water, waar je allerlei aparte visjes etc. kon zien. Had daar wel willen duiken of snorkelen, mooie aparte diertjes te zien. Wij hadden een auto gehuurd, waarmee we naar de vulkaan zijn gereden, maar ook kleine plaatsjes in de buurt, we zijn met zo'n boottocht mee geweest, ook heel leuk! Naar van die baaitjes met super helder water waar je bleef drijven enzo.
Ik zou dit jaar niet op vakantie maar ik mag mee met mijn vriend! Zijn ouders zijn er dan al (2 weken) en dan kunnen we samen terug Ben er nog nooit geweest maar ik heb er wel zin in! 11 november gaan we Heb ik weer wat om naar uit te kijken. Het jaar begon niet zo lekker
YentlShots
Geplaatst: 02-08-13 12:19
Zo hier zit er een al anderhalve week ib Tenerife Het is heerlijk!we hebben het loro parque al gehad.. En gisteren het Siam park straks gaan wij met een boot de zee op en saar walvissen en dolfijnen spotten! Het is hier echt een schitterend eiland!! Een zekere aanrader!!